Aplikacje mobilne
Aplikacje mobilne SAP Business One zapewniają zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. Wystarczy uruchomić aplikację na smartfonie albo tablecie, aby mieć dostęp do kluczowych informacji dotyczących firmy, być w stałym kontakcie z partnerami biznesowymi i współpracownikami oraz skutecznie obsługiwać procesy.
SAP Business One Service
Aplikacja mobilna SAP Business One Service to niezastąpione narzędzie pracy serwisanta w terenie. Z łatwością zarządzaj zgłoszeniami serwisowymi z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Pracuj lepiej i wydajniej – sprawdzaj szczegóły dotyczące zgłoszeń i inne informacje niezbędne do jego realizacji, powiązane z danym Klientem.
Zgłoszenia serwisowe
Łatwo przeglądaj, edytuj i rejestruj postęp prac na zgłoszeniach. Rób notatki, zdjęcia i dołączaj ważne szczegóły w postaci załączników bezpośrednio z poziomu aplikacji. Zarządzaj zgłoszeniami serwisowymi w trybie online i offline.
Wygodny dostęp
Wygodnie przeglądaj i filtruj przydzielone do Ciebie zgłoszenia serwisowe. Sprawdzaj plan zgłoszeń do realizacji z poziomu Twojego kalendarza. Weryfikuj adres Klienta na mapie.
Historia usług serwisowych
Wyświetlaj listę wszystkich innych zarejestrowanych wezwań serwisowych i sprawdzaj informacje w powiązanych umowach serwisowych. Korzystaj z ułatwionego kontaktu telefonicznego z Klientem.
Kody kreskowe i QR
Skanuj kody QR lub kody kreskowe i identyfikuj elementy według numerów seryjnych.
Raporty serwisowe
Twórz, zapisuj i przeglądaj raporty dotyczące zgłoszenia serwisowego. Generuj dokumenty PDF i drukuj podsumowanie zgłoszeń na mobilnej drukarce Bluetooth. Możesz również rejestrować potwierdzenie Klienta w postaci podpisu na ekranie telefonu.
Dostęp do Kluczowych wskaźników wydajności (KPI)
Sprawdzaj zgłoszenia zrealizowane w danym miesiącu, najczęściej naprawiane elementy oraz statystyki zgłoszeń z ważnymi umowami serwisowymi. Monitoruj ranking ważności zgłoszeń i kluczowych Klientów, których odwiedziłeś.
SAP Business One Sales
SAP Business One Sales umożliwia obsługę działań sprzedażowych z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie i za pomocą dowolnego urządzenia mobilnego. Pracownicy działu sprzedaży mogą uzyskać dostęp do najistotniejszych informacji biznesowych i procesów, aby szybko i skutecznie zarządzać relacjami z klientami i szansami sprzedaży.
Szanse sprzedaży
Zarządzaj relacjami z klientami z dostępem do danych w czasie rzeczywistym. Przeglądaj kontakty sprzedażowe według branż, poszczególnych etapów negocjacji, weryfikuj potrzeby klientów i dobieraj odpowiednie działania zgodnie z ich indywidualnym oczekiwaniami.
Zarządzanie danymi klientów
Przeglądaj szczegóły dot. Partnerów Handlowych, w tym powiązane działania, dokumenty sprzedaży, ceny specjalne. Dołączaj dokumenty, wysyłaj oferty specjalne. Lokalizuj klientów i planuj trasy.
Planowanie codziennych działań
Zyskaj wgląd w zaplanowane i powiązane działania. Przeglądaj terminy i zadania w kalendarzu. Przydzielaj obowiązki z odniesieniem do kalendarza pracowników. Wprowadzaj i modyfikuj dane kontaktowe klientów, sprawdzaj adresy, planuj spotkania i trasy.
Kontrola postępów sprzedaży
Zyskaj dostęp do szczegółowych raportów sprzedażowych i wskaźników KPI. Na podstawie danych z lejka sprzedaży analizuj efekty podejmowanych działań na każdym etapie procesu sprzedażowego.
Zarządzanie ofertami i zamówieniami
Wyszukuj, dodawaj i aktualizuj oferty i zamówienia klientów. Sprawdzaj stany magazynowe i ceny. Przeglądaj, dodawaj, edytuj i zamykaj działania związane z ofertami i zleceniami sprzedaży.
Maksymalnie wykorzystanie zainteresowanie klienta
Reaguj szybko i skutecznie dzięki natychmiastowemu dostępowi do najważniejszych informacji dotyczących Twoich klientów. Zdobądź przewagę i wyprzedź konkurencję.
SAP Business One Mobile App for iOS and Android
Dzięki SAP Business One Mobile uzyskasz dostęp do informacji, procesów transakcyjnych i analiz z SAP Business One z poziomu urządzeń mobilnych. Usprawnisz proces podejmowania decyzji dzięki szybkiemu dostępowi do danych w czasie rzeczywistym.
Otrzymuj alerty i powiadomienia, akceptuj dokumenty, zarządzaj kontaktami, obsługuj sprzedaż i usługi serwisowe, monitoruj KPI bez konieczności otwierania laptopa.
Aplikacja mobilna SAP Business One jest dostępna na urządzenia mobilne z systemem Android i iOS.
Alerty i zatwierdzenia
Otrzymuj powiadomienia i zatwierdzaj dokumenty z poziomu smartphona. Zdalnie akceptuj ceny, niestandardowe rabaty i marże, nowe limity kredytowe. Dodawaj komentarze do dokumentów, proś o dodatkowe wyjaśnienia, wysyłając wiadomości bezpośrednio z aplikacji.
Informacje o Partnerach Handlowych
Zarządzaj informacjami o Partnerach Handlowych – zakładaj i edytuj kartoteki, sprawdzaj dane teleadresowe i osoby do kontaktu, przeglądaj powiązane dokumenty sprzedaży, weryfikuj saldo i przyznane rabaty. Usprawnij kontakt z Klientami i Dostawcami planując spotkania w zintegrowanym kalendarzu, rejestrując działania, wysyłając e-maile, SMS-y lub inicjując połączenia bezpośrednio z aplikacji.
Dokumenty sprzedaży
Uprość działania sprzedażowe rejestrując i edytując szanse, oferty i zlecenia sprzedaży na urządzeniu mobilnym. Wygodnie składaj zamówienia rozmawiając z Klientem w jego lokalizacji, kontrolując jego bieżące saldo, przyznane limity kredytowe i bieżące dokumenty sprzedaży.
Zapasy
Monitoruj dane o zapasach i produktach, sprawdzaj stany magazynowe i ich dostępność według magazynów. Weryfikuj cenniki w czasie rzeczywistym, ceny zakupu i standardowe marże przypisane do Klienta. Sprawdzaj szczegółowe informacje o produktach i przeglądaj ich zdjęcia.
Mobilny serwis
Uzyskaj dostęp do zgłoszeń serwisowych, powiązanych umów serwisowych, danych klientów i wygodnych raportów, które umożliwią sprawną pracę w terenie. Planuj wizyty serwisowe w kalendarzu, rejestruj działania, identyfikuj serwisowane urządzenia przez skanowanie kodów kreskowych lub QR. Sprawdzaj kartoteki urządzeń i przeglądaj historię napraw.
Raporty i pulpity nawigacyjne
Wizualizuj informacje o Twojej firmie w czasie rzeczywistym i udostępniaj raporty droga e-mailową. Przeglądaj istotne dla Ciebie dane i analizy oraz kluczowe wskaźniki wydajności (KPI), prezentowane w intuicyjny sposób na personalizowanych kokpitach zarządzania. Podejmuj szybkie decyzje na podstawie aktualnych danych, nawet będąc poza biurem.