Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne SAP Business One zapewniają zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. Wystarczy uruchomić aplikację na smartfonie albo tablecie, aby mieć dostęp do kluczowych informacji dotyczących firmy, być w stałym kontakcie z partnerami biznesowymi i współpracownikami oraz skutecznie obsługiwać procesy.

SAP Business One Service

Aplikacja mobilna SAP Business One Service to niezastąpione narzędzie pracy serwisanta w terenie. Z łatwością zarządzaj zgłoszeniami serwisowymi z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Pracuj lepiej i wydajniej – sprawdzaj szczegóły dotyczące zgłoszeń i inne informacje niezbędne do jego realizacji, powiązane z danym Klientem.

Zgłoszenia serwisowe

Łatwo przeglądaj, edytuj i rejestruj postęp prac na zgłoszeniach. Rób notatki, zdjęcia i dołączaj ważne szczegóły w postaci załączników bezpośrednio z poziomu aplikacji. Zarządzaj zgłoszeniami serwisowymi w trybie online i offline.

Wygodny dostęp

Wygodnie przeglądaj i filtruj przydzielone do Ciebie zgłoszenia serwisowe. Sprawdzaj plan zgłoszeń do realizacji z poziomu Twojego kalendarza. Weryfikuj adres Klienta na mapie.

Historia usług serwisowych

Wyświetlaj listę wszystkich innych zarejestrowanych wezwań serwisowych i sprawdzaj informacje w powiązanych umowach serwisowych. Korzystaj z ułatwionego kontaktu telefonicznego z Klientem.

Kody kreskowe i QR

Skanuj kody QR lub kody kreskowe i identyfikuj elementy według numerów seryjnych.

Raporty serwisowe

Twórz, zapisuj i przeglądaj raporty dotyczące zgłoszenia serwisowego. Generuj dokumenty PDF i drukuj podsumowanie zgłoszeń na mobilnej drukarce Bluetooth. Możesz również rejestrować potwierdzenie Klienta w postaci podpisu na ekranie telefonu.

Dostęp do Kluczowych wskaźników wydajności (KPI)

Sprawdzaj zgłoszenia zrealizowane w danym miesiącu, najczęściej naprawiane elementy oraz statystyki zgłoszeń z ważnymi umowami serwisowymi. Monitoruj ranking ważności zgłoszeń i kluczowych Klientów, których odwiedziłeś.

Odtwórz wideo

SAP Business One Sales

SAP Business One Sales umożliwia obsługę działań sprzedażowych z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie i za pomocą dowolnego urządzenia mobilnego. Pracownicy działu sprzedaży mogą uzyskać dostęp do najistotniejszych informacji biznesowych i procesów, aby szybko i skutecznie zarządzać relacjami z klientami i szansami sprzedaży.  

 

Szanse sprzedaży

Zarządzaj relacjami z klientami z dostępem do danych w czasie rzeczywistym. Przeglądaj kontakty sprzedażowe według branż, poszczególnych etapów negocjacji, weryfikuj potrzeby klientów i dobieraj odpowiednie działania zgodnie z ich indywidualnym oczekiwaniami.     

 

Zarządzanie danymi klientów

Przeglądaj szczegóły dot. Partnerów Handlowych, w tym powiązane działania, dokumenty sprzedaży, ceny specjalne. Dołączaj dokumenty, wysyłaj oferty specjalne. Lokalizuj klientów i planuj trasy.

 

Planowanie codziennych działań

Zyskaj wgląd w zaplanowane i powiązane działania. Przeglądaj terminy i zadania w kalendarzu. Przydzielaj obowiązki z odniesieniem do kalendarza pracowników. Wprowadzaj i modyfikuj dane kontaktowe klientów, sprawdzaj adresy, planuj spotkania i trasy. 

 

Kontrola postępów sprzedaży

Zyskaj dostęp do szczegółowych raportów sprzedażowych i wskaźników KPI. Na podstawie danych z lejka sprzedaży analizuj efekty podejmowanych działań na każdym etapie procesu sprzedażowego. 

 

Zarządzanie ofertami i zamówieniami

Wyszukuj, dodawaj i aktualizuj oferty i zamówienia klientów. Sprawdzaj stany magazynowe i ceny. Przeglądaj, dodawaj, edytuj i zamykaj działania związane z ofertami i zleceniami sprzedaży.

 

Maksymalnie wykorzystanie zainteresowanie klienta

Reaguj szybko i skutecznie dzięki natychmiastowemu dostępowi do najważniejszych informacji dotyczących Twoich klientów. Zdobądź przewagę i  wyprzedź konkurencję.

 

SAP Business One Mobile App for iOS and Android

Dzięki SAP Business One Mobile uzyskasz dostęp do informacji, procesów transakcyjnych i analiz z SAP Business One z poziomu urządzeń mobilnych. Usprawnisz proces podejmowania decyzji dzięki szybkiemu dostępowi do danych w czasie rzeczywistym. 

Otrzymuj alerty i powiadomienia, akceptuj dokumenty, zarządzaj kontaktami, obsługuj sprzedaż i usługi serwisowe, monitoruj KPI bez konieczności otwierania laptopa.

Aplikacja mobilna SAP Business One jest dostępna na urządzenia mobilne z systemem Android i iOS.

Alerty i zatwierdzenia

Otrzymuj powiadomienia i zatwierdzaj dokumenty z poziomu smartphona. Zdalnie akceptuj ceny, niestandardowe rabaty i marże, nowe limity kredytowe. Dodawaj komentarze do dokumentów, proś o dodatkowe wyjaśnienia, wysyłając wiadomości bezpośrednio z aplikacji.

Informacje o Partnerach Handlowych

Zarządzaj informacjami o Partnerach Handlowych – zakładaj i edytuj kartoteki, sprawdzaj dane teleadresowe i osoby do kontaktu, przeglądaj powiązane dokumenty sprzedaży, weryfikuj saldo i przyznane rabaty. Usprawnij kontakt z Klientami i Dostawcami planując spotkania w zintegrowanym kalendarzu, rejestrując działania, wysyłając e-maile, SMS-y lub inicjując połączenia bezpośrednio z aplikacji.

Dokumenty sprzedaży

Uprość działania sprzedażowe rejestrując i edytując szanse, oferty i zlecenia sprzedaży na urządzeniu mobilnym. Wygodnie składaj zamówienia rozmawiając z Klientem w jego lokalizacji, kontrolując jego bieżące saldo, przyznane limity kredytowe i bieżące dokumenty sprzedaży.

Zapasy

Monitoruj dane o zapasach i produktach, sprawdzaj stany magazynowe i ich dostępność według magazynów. Weryfikuj cenniki w czasie rzeczywistym, ceny zakupu i standardowe marże przypisane do Klienta. Sprawdzaj szczegółowe informacje o produktach i przeglądaj ich zdjęcia.

Mobilny serwis

Uzyskaj dostęp do zgłoszeń serwisowych, powiązanych umów serwisowych, danych klientów i wygodnych raportów, które umożliwią sprawną pracę w terenie. Planuj wizyty serwisowe w kalendarzu, rejestruj działania, identyfikuj serwisowane urządzenia przez skanowanie kodów kreskowych lub QR. Sprawdzaj kartoteki urządzeń i przeglądaj historię napraw.

Raporty i pulpity nawigacyjne

Wizualizuj informacje o Twojej firmie w czasie rzeczywistym i udostępniaj raporty droga e-mailową. Przeglądaj istotne dla Ciebie dane i analizy oraz kluczowe wskaźniki wydajności (KPI), prezentowane w intuicyjny sposób na personalizowanych kokpitach zarządzania. Podejmuj szybkie decyzje na podstawie aktualnych danych, nawet będąc poza biurem. 

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Przygotowujemy
kolejne wydarzenie