Platforma B2B dla SAP Business One.

AltB2B – automatyczna sprzedaż internetowa

AltB2B to nowoczesna, internetowa platforma, umożliwiająca bezobsługową sprzedaż 24/7 w modelu Business-to-Business (B2B). AltB2B jest rozwiązaniem dedykowanym SAP Business One. Dzięki pełnej integracji możliwa jest dwukierunkowa wymiana danych, pozwalająca na zarządzanie platformą B2B z poziomu SAP Business One.  

AltB2B – automatyczna sprzedaż internetowa

B2B dla SAP Business One jest jednocześnie platformą komunikacji biznesowej umożliwiającą sprawną współpracę handlową pomiędzy firmami. Dzięki AltB2B Twoi kontrahenci mają dostęp do aktualnej oferty, przygotowanej zgodnie z wynegocjowanymi warunkami handlowymi. Przez przeglądarkę internetową mogą samodzielnie składać zamówienia, sprawdzać stany magazynowe lub dostępność towarów w różnych lokalizacjach.  

Indywidualizacja oferty i łatwa współpraca z klientami

AltB2B umożliwia personalizowanie oferty produktowej. Możesz zarządzać cennikami, promocjami, grupami upustów, limitami zadłużenia i kredytu oraz warunkami monitowania przygotowanymi dla konkretnych klientów lub grupy klientów. Możesz również decydować o asortymencie, który udostępniasz na platformie B2B. Każdy kontrahent może kupować na warunkach ogólnych lub w oparciu o indywidualne cenniki i umowy, samodzielnie składając zamówienia przez e-sklep. 

Dostęp do historii zamówień, faktur i płatności

Dzięki AltB2B Twoi klienci mają pełny dostęp do wszystkich transakcji, historii zamówień, WZ, płatności i faktur, które mogą wydrukować lub pobrać w formacie PDF. System powiadomień automatycznie przypomina np. o niezapłaconych fakturach, przekroczonych terminach płatności, czy limitach

Śledzenie stanu realizacji zamówień

Dzięki temu, że AltB2B jest praktycznie częścią systemu SAP Business One, kontrahenci mają stały dostęp do aktualnego stanu realizacji zamówień. Na każdym etapie realizacji Twoi klienci otrzymują automatyczne powiadomienia o zmianach statusu zamówień. 

Automatyzacja procesu zamawiania i ofertowania

Zazwyczaj klienci B2B dokonują zakupów w sposób powtarzalny i cykliczny. Dlatego platforma B2B umożliwia zamawianie w prosty i wygodny sposób, ponieważ klienci mogą tworzyć zamówienia w oparciu o historię wcześniejszych zakupów, np. poprzez duplikowanie koszyków

Dystrybucja zamówień i obsługa wielu magazynów

Platforma B2B pozwala na bieżąco aktualizować dane dotyczące dostępności towarów w wielu magazynach i oferować towary z różnych lokalizacji. Umożliwia to klientom zakupy w tym oddziale, w którym akurat dostępna jest wymagana ilość towaru bądź też lokalizacja jest bardziej dogodna, ponieważ wpływa na szybkość dostawy. Dzięki AltB2B możliwa jest też wysyłka jednego zamówienia w wiele miejsc dostawy.

Wiele kont użytkowników z różnym poziomem uprawnień

B2B dla SAP Business One umożliwia utworzenie wielu kont użytkowników z różnym poziomem uprawnień np. dla kilku pracowników danego klienta. Dzięki temu można zdefiniować np. role kierownika, który będzie akceptował zamówienia innych pracowników. W związku z tym możliwe jest składanie zamówień przez wiele osób, np. przez handlowców czy pracowników sklepów i przygotowywanie ofert dla klienta końcowego. Dzięki personalizacji kont możesz w pełni kontrolować kto i jakie zamówienia składa.  

B2B - najważniejsze korzyści z platformy sprzedażowej dla SAP:

  • Dostęp do oferty i możliwości składania zamówień 24/7 z dowolnego miejsca, za pomocą dowolnego urządzenia, 
  • Automatyzacja, redukcja kosztów eliminacja błędów związanych z ręczną obsługą zamówień, 
  • Usprawnienie komunikacji z klientem, 
  • Skrócenie czasu realizacji zamówień,  
  • Możliwość dotarcia do większej grupy odbiorców, w tym firm zagranicznych.  

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Przygotowujemy
kolejne wydarzenie