Ewidencja wyposażenia pracownika

Prowadzenie ewidencji wyposażenia pracownika jeszcze nigdy nie było tak proste. Wprowadzaj przydatne dla Ciebie dane i skany dokumentów zakupu, gwarancji czy protokołów przekazania sprzętu, powiąż kartoteki poszczególnego wyposażenia i zyskaj klarowny obraz i łatwy dostęp do aktualnej informacji.

Ewidencja wyposażenia pracownika

Ewidencja wyposażenia pracownika w SAP Business One

Wprowadzasz do systemu SAP Business One te informacje dot. wyposażenia, które z perspektywy Twojej firmy mogą okazać się istotne. W przypadku telefonu komórkowego może to być np. numer IMEI.

Jedną kartotekę możesz powiązać z dowolną ilością innych kartotek. W przypadku telefonu może to być np. kartoteka karty SIM, w której zawarte są informacje o numerze PIN, czy PUK oraz o przyporządkowanym do niej planie taryfowym. Dzięki temu szybko dotrzesz do informacji, której potrzebujesz. Do kartoteki podpinasz dokumenty, które mogą okazać się potrzebne w przyszłości, np. faktura zakupu, czy karta gwarancyjna.

Przypisujesz pracownikom odpowiednie kartoteki wyposażenia a potrzebna dokumentacja (protokoły przekazania) jest już gotowa do druku. Podobnie w sytuacji, gdy sprzęt jednego pracownika zostaje przekazany innemu, automatycznie generują się protokoły przekazania i zwrotu a na kartotece sprzętu pozostaje informacja kiedy sprzęt został przepisany na inną osobę.

Natychmiastowy dostęp do informacji z AltEWP

Zepsuł się jeden z telefonów służbowych i nie wiesz, czy jego naprawa jest możliwa jeszcze w ramach gwarancji? Potrzebna jest nowa licencja SAP Business i zastanawiasz się, czy posiadasz ją w swoich zasobach? Dzięki naszemu rozwiązaniu będziesz to wiedział od razu.

Dzięki wygodnemu nadzorowi nad przeglądami technicznymi i systemowi automatycznych powiadomień nie musisz już samodzielnie pamiętać ani liczyć na to, że Twoim pracownicy nie zapomną o terminie przeglądu samochodów służbowych, czy innych elementów wyposażenia w Twojej firmie. Dodatkowo zyskujesz także możliwość zweryfikowania wyposażenia pod kątem jego przydatności do użycia.

Ewidencja wyposażenia pracownika w SAP – główne korzyści:

  • oszczędzaj czas swój i swoich pracowników – zyskaj łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji i dokumentów, dzięki powiązaniu wyposażenia z dokumentami zakupu i sprzedaży i wyeliminuj konieczność ich poszukiwania,
  • zaawansowane raporty umożliwią Ci dostęp do informacji o stanie wyposażenia i jego aktualnej wartości oraz planować wydatki związane z wymianą sprzętu firmowego

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Webinarium
październik