Ewidencja wyposażenia pracownika

Prowadzenie ewidencji wyposażenia pracownika jeszcze nigdy nie było tak proste. Wprowadzaj przydatne dla Ciebie dane i skany dokumentów zakupu, gwarancji czy protokołów przekazania sprzętu, powiąż kartoteki poszczególnego wyposażenia i zyskaj klarowny obraz i łatwy dostęp do aktualnej informacji.

Ewidencja wyposażenia pracownika

Ewidencja wyposażenia pracownika w SAP Business One

Wprowadzasz do systemu SAP Business One te informacje dot. wyposażenia, które z perspektywy Twojej firmy mogą okazać się istotne. W przypadku telefonu komórkowego może to być np. numer IMEI.

Jedną kartotekę możesz powiązać z dowolną ilością innych kartotek. W przypadku telefonu może to być np. kartoteka karty SIM, w której zawarte są informacje o numerze PIN, czy PUK oraz o przyporządkowanym do niej planie taryfowym. Dzięki temu szybko dotrzesz do informacji, której potrzebujesz. Do kartoteki podpinasz dokumenty, które mogą okazać się potrzebne w przyszłości, np. faktura zakupu, czy karta gwarancyjna.

Przypisujesz pracownikom odpowiednie kartoteki wyposażenia a potrzebna dokumentacja (protokoły przekazania) jest już gotowa do druku. Podobnie w sytuacji, gdy sprzęt jednego pracownika zostaje przekazany innemu, automatycznie generują się protokoły przekazania i zwrotu a na kartotece sprzętu pozostaje informacja kiedy sprzęt został przepisany na inną osobę.

Natychmiastowy dostęp do informacji z AltEWP

Zepsuł się jeden z telefonów służbowych i nie wiesz, czy jego naprawa jest możliwa jeszcze w ramach gwarancji? Potrzebna jest nowa licencja SAP Business i zastanawiasz się, czy posiadasz ją w swoich zasobach? Dzięki naszemu rozwiązaniu będziesz to wiedział od razu.

Dzięki wygodnemu nadzorowi nad przeglądami technicznymi i systemowi automatycznych powiadomień nie musisz już samodzielnie pamiętać ani liczyć na to, że Twoim pracownicy nie zapomną o terminie przeglądu samochodów służbowych, czy innych elementów wyposażenia w Twojej firmie. Dodatkowo zyskujesz także możliwość zweryfikowania wyposażenia pod kątem jego przydatności do użycia.

Ewidencja wyposażenia pracownika w SAP – główne korzyści:

  • oszczędzaj czas swój i swoich pracowników – zyskaj łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji i dokumentów, dzięki powiązaniu wyposażenia z dokumentami zakupu i sprzedaży i wyeliminuj konieczność ich poszukiwania,
  • zaawansowane raporty umożliwią Ci dostęp do informacji o stanie wyposażenia i jego aktualnej wartości oraz planować wydatki związane z wymianą sprzętu firmowego

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Przejdź do paska narzędzi
Przygotowujemy
kolejne wydarzenie