Moduł Sprzedaż, CRM (zarządzanie relacjami z klientami) i obsługa klienta dla SAP B1
Planuj działania z klientami – od pierwszej rozmowy, po sfinalizowanie transakcji i obsługę po sprzedażową.
Szanse sprzedaży
Analizuj szanse sprzedaży (potencjalne kontrakty) wg regionu, klientów lub produktów, sprawdzaj prognozy sprzedaży i oceniaj skuteczność handlowców. Kontroluj postępy działań handlowych i analizuj konkurencję, aby poprawić efektywność sprzedaży.
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
Buduj trwałe relacje z klientami na każdym etapie procesu zakupowego klientów. Zyskaj łatwy dostęp do informacji, które pozwolą Ci szybko odpowiadać na ich potrzeby.
Obsługa serwisowa
Zarządzaj umowami serwisowymi i gwarancyjnymi, realizuj zgłoszenia serwisowe, naprawy i przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne. Korzystaj z wbudowanych mechanizmów automatyzacji rozliczania i ewentualnego fakturowania wykonanych prac.
Mobilna sprzedaż
Bądź bliżej klientów i działaj efektywniej korzystając z łatwego dostępu do niezbędnych informacji o klientach i produktach. Zyskaj możliwość szybkiego podejmowania działań i decyzji.
Raporty i analizy
Popraw trafność decyzji i zwiększ przychody korzystając z wszechstronnej funkcjonalności raportowania. Domykaj kontrakty szybciej poprzez wykorzystanie pełnej informacji o działaniach sprzedażowych i analizie szans sprzedaży. Analizuj rentowność nowych i istniejących klientów, aby móc zdecydować, na których z nich warto się skupić.
Planowanie, wskaźniki KPI, prognozy
Podejmuj strategiczne decyzje w oparciu o ocenę stanu biznesu zgodnie ze wskaźnikami KPI, a dzięki temu działaj wydajniej