Wsparcie działu sprzedaży w SAP Business One

Zapraszamy do obejrzenia filmu dotyczącego wsparcia pracy Działu Sprzedaży w SAP Business One. System wspomaga zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań. Umożliwia rejestrację przebiegu kontaktów z potencjalnymi Klientami, pozwala na sprawdzenie statusu szans sprzedaży i weryfikację postępów w negocjacjach handlowych. SAP Business One to źródło wiedzy dla wszystkich pracowników działu, także podczas pracy w terenie.

Stały kontakt z klientem na każdym etapie negocjacji handlowych

SAP Business One daje możliwość śledzenia wszystkich etapów współpracy z klientami – od nawiązania kontaktu – po finalizację transakcji. Dzięki możliwości wglądu w Szanse sprzedaży w bazie CRM, można na bieżąco śledzić postępy negocjacji handlowych i wspierać zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań.

SAP Business One pozwala na szybkie reagowanie w dynamicznie zmieniającej się sytuacji w kontaktach z klientami, a dzięki dostępowi do kalendarzy pracowników działu sprzedaży, można szybko modyfikować listę ich działań i informować o zmianach, bez konieczności ich obecności w biurze.

Dzięki SAP Business One można efektywnie wspierać pracę działu sprzedaży, na bieżąco informować o decyzjach klienta, śledzić ustalenia podczas spotkań, reagować na zmiany dokonując korekt w kalendarzach sprzedawców, utrzymując przy tym stały kontakt z potencjalnymi klientami.

Zainteresowany?

Znajdź nas na: