Wsparcie działu sprzedaży w SAP Business One

Zapraszamy do obejrzenia filmu dotyczącego wsparcia pracy Działu Sprzedaży w SAP Business One. 

System wspomaga zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań. Umożliwia rejestrację przebiegu kontaktów z potencjalnymi Klientami. Pozwala na sprawdzenie statusu szans sprzedaży i weryfikację postępów w negocjacjach handlowych. SAP Business One to źródło wiedzy dla wszystkich pracowników działu. Także podczas pracy w terenie.

Stały kontakt z klientem na każdym etapie negocjacji handlowych

SAP Business One daje możliwość śledzenia wszystkich etapów współpracy z klientami. Od nawiązania kontaktu, po finalizację transakcji. Dzięki możliwości wglądu w Szanse sprzedaży w bazie CRM, można na bieżąco śledzić postępy negocjacji handlowych. Dodatkowo wspierać zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań.

SAP Business One pozwala na szybkie reagowanie w dynamicznie zmieniającej się sytuacji w kontaktach z klientami. Dzięki dostępowi do kalendarzy pracowników działu sprzedaży, można szybko modyfikować listę ich działań i informować o zmianach. Bez konieczności ich obecności w biurze.

Wsparcie działu sprzedaży

Dzięki SAP Business One można efektywnie wspierać pracę działu sprzedaży. Na bieżąco informować o decyzjach klienta. Co więcej śledzić ustalenia podczas spotkań. Reagować na zmiany dokonując korekt w kalendarzach sprzedawców. Utrzymując przy tym stały kontakt z potencjalnymi klientami.

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close