Wszystko, co powinieneś wiedzieć o CRM

Customer Relationship Management (CRM) to najkrócej mówiąc strategia zarządzania kontaktami i relacjami z klientami, ale też okazjami sprzedażowymi. CRM to narzędzie pozwalające efektywnie budować i utrzymywać relacje biznesowe zarówno z aktualnymi i potencjalnymi klientami.

Wszystko o CRM, zarządzanie relacjami z klientami w SAP Business One, wzrost sprzedaży i zwiększenie zysków

Z tego artykułu dowiesz się między innymi:

  • Co to jest CRM i jak może pomóc Twojej firmie?
  • Dlaczego CRM powinien być integralną częścią ERP?
  • Jakie możliwości daje CRM w SAP Business One?
  • Jak personalizowane pulpity w SAP Business One ułatwiają pracę z klientami?
  • Jak kartoteka klienta w SAP Business One wspiera zarządzanie?
  • Jak w łatwy sposób prognozować sprzedaż w SAP Business One?
  • Jak pracować wydajniej z pomocą Oceny Klienta 360?

Co to jest CRM i jak może pomóc Twojej firmie?

CRM umożliwia ustrukturyzowanie wiedzy o klientach i potencjalnych kontrahentach. Pozwala wszystkie dane dotyczące relacji biznesowych gromadzić w jednym miejscu. Porządkuje pracę, wpływa na jej organizację jak również na budowanie strategii sprzedażowych. Ułatwia zarządzanie kontaktami, leadami i szansami sprzedaży. Umożliwia tworzenie kampanii marketingowych, planowanie i przydzielanie zadań, a także dostęp do szczegółowych raportów i analiz.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Dlaczego CRM powinien być integralną częścią ERP?

CRM będący integralną częścią ERP to spójna, jednolita baza danych, umożliwiająca łatwy i intuicyjny dostęp do informacji, automatyczny przepływ danych i zadań, a tym samym lepszą współpracę i komunikację. Dodatkowo, zintegrowana informacja dostępna w systemie „od ręki” daje możliwość szybkiego analizowania kosztów związanych z klientami, np. kosztów pozyskania klienta na każdym etapie działań sprzedażowych.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jakie możliwości daje CRM w SAP Business One?

CRM w SAP Business One daje przede wszystkim dostęp do danych klientów w jednym miejscu, umożliwia budowanie bazy potencjalnych kontrahentów, a także tworzenie szans sprzedaży, ofert, zamówień sprzedaży, kampanii marketingowych, analizowanie leadów sprzedażowych, wizualizację postępów w procesie sprzedaży, a także efektywną sprzedaż oraz opiekę posprzedażową.  

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jak personalizowane pulpity w SAP Business One ułatwiają pracę z klientami?

Personalizowane pulpity w SAP Business One umożliwiają prosty dostęp do danych w jednym miejscu, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe. W systemie możesz budować pulpit zgody z indywidualnymi preferencjami, korzystać z biblioteki wbudowanych raportów oraz tworzyć swoje raporty. Dzięki SAP HANA możesz analizować dane w czasie rzeczywistym i na ich podstawie budować dalszą strategię działań sprzedażowych.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jak kartoteka klienta w SAP Business One wspiera zarządzanie?

Spójna kartoteka w SAP Business One (Klient, lead, dostawca) umożliwia łatwy dostęp do bieżących informacji o klientach, a tym samym wspiera utrzymanie dobrych relacji z klientami, a co za tym idzie wpływa na zwiększenie sprzedaży. W SAP Business One, na kartotece klienta możesz dowolnie dodawać własne pola i informacje, a także sprawdzać dane finansowe klientów kiedy tylko chcesz.  

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jak w łatwy sposób prognozować sprzedaż w SAP Business One?

Prognozowanie i kontrolowanie sprzedaży, a także śledzenie wszystkich etapów współpracy z klientami w SAP Business One umożliwiają szanse sprzedaży. W systemie na bieżąco możesz sprawdzać postępy działań handlowych, wspierać zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych celów jak też prognozować potencjalne przychody.  

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jak pracować wydajniej z pomocą Oceny Klienta 360?

Pełny dostęp do danych o klientach poprzez kokpit Oceny Klienta 360 to przede wszystkim zwiększenie jakości obsługi klientów, wzrost sprzedaży oraz wprowadzenie do firmy nowoczesnego modelu zarządzania opierającego się na wiedzy o klientach.   

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentację online –WYBIERZ TERMIN

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Webinarium
w trakcie przygotowania