Zarządzanie Relacjami z Klientem w SAP Business One

SAP Business One jest doskonałym narzędziem do kompleksowej obsługi procesu sprzedaży i CRM.

Umożliwia on automatyzację procesów w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Co więcej, pozwala także na efektywną obsługę działań w ramach całego cyklu sprzedaży. Od początkowego kontaktu z klientem, przez wystawienie oferty i realizację sprzedaży, aż po serwis i obsługę reklamacji. Jest też znakomitym źródłem wszechstronnych raportów i prognozowania sprzedaży.

W systemie możliwe jest planowanie m.in. działań handlowych. Między innymi rozmów telefonicznych, spotkań, zadań, oraz wiązanie ich z konkretnym terminem realizacji i osobą odpowiedzialną.

Oprogramowanie SAP Business One pozwala również na zarządzanie tzw. Szansami Sprzedaży. Rejestracji szansy i kompletacji informacji o potencjalnym kliencie, nadzorowania kontaktów z nim, przygotowania dokumentów typu pre-sales, po analizy lejka sprzedaży, źródeł sukcesów i przyczyn niepowodzenia utraconych kontraktów. Pozwala to na kompleksowe planowanie procesu sprzedaży i prognozowanie oczekiwanych wyników.

Dowiedz się:

  • Jakie informacje zawiera Kartoteka Klienta w SAP Business One?
  • Jakie elementy zawiera kartoteka Szansy Sprzedaży w SAP Business One?
  • Jak wyliczyć przewidywany zysk brutto na Szansie Sprzedaży w SAP Business One?
  • Jak analizować lejek sprzedaży w SAP Business One?
  • Jak w prosty sposób prognozować potencjalny przychód i analizować wyniki sprzedaży?
  • Jak wykonać dynamiczną analizę Szans Sprzedaży?

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close