Oprogramowanie dla biznesu

SAP Business One - oprogramowanie dla firm

Kokpit CRM SAP Business One

SAP Business One – program dla firm, to nowoczesna cyfrowa platforma wspierająca zarządzanie biznesem, dostarczająca niezbędnych informacji dotyczących wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, takich jak: sprzedaż, zakup, CRM, produkcja, logistyka, zarządzanie magazynem, projektami, aż po analizy, raportowanie i księgowość. Umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym czasie i miejscu, także przy użyciu urządzeń mobilnych. SAP Business One to elastyczne oprogramowanie dla biznesu, ponieważ łatwo integruje się z zewnętrznymi aplikacjami oraz funkcjonalności można w dowolny sposób rozszerzać i dostosowywać do indywidualnych potrzeb firm. Ten program dla firmy automatyzuje procesy i umożliwia ich sprawną obsługę na każdym etapie.  

Oprogramowanie dla biznesu - SAP Business One

SAP Business One to program do zarządzania firmą, zaprojektowany dla potrzeb średnich i mniejszych przedsiębiorstw, zbudowany w oparciu o doświadczenie i najlepsze praktyki SAP – wiodącego producenta oprogramowania dla firm na świecie. SAP Business One wyróżnia się przede wszystkim tym, że jest kompletnym, zintegrowanym systemem ERP (Enterprise Resource Planning), sprawdzonym przez 70 tysięcy firm w ponad 170 krajach. To międzynarodowy program dla firm, obsługujący 28 języków i posiadający 50 wersji lokalnych. Jest na bieżąco dostosowywany do zmieniających się przepisów prawnych w danym kraju. Skutecznie wspiera przedsiębiorstwa posiadające wiele jednostek biznesowych, spółek i oddziałów, również za granicą. Umożliwia szeroki dostęp do narzędzi wspierających analizę danych dzięki technologii SAP HANA.

SAP HANA 10 kokpit fiori

Oprogramowanie dla biznesu - firm usługowych, handlowych i produkcyjnych

System do zarządzania firmą SAP Business One to program pozwalający skutecznie prowadzić firmę z każdej branży. Jest dobrym wyborem zarówno dla firm produkcyjnych,  usługowych jak i handlowych. Dostępny jest w opcji on-premise, czyli lokalnie, ale także Cloud (w chmurze). System jest elastyczny i konfigurowalny m.in. dzięki rozszerzeniom funkcjonalnym (add-on’s). Można go dopasować do specyficznych wymagań firmy lub branży. Add-onów jest ponad 500 – zintegrowanych i certyfikowanych rozwiązań, które poszerzają funkcje systemu tak, aby skutecznie zarządzać nawet najbardziej wymagającym biznesem.   

Wdrożenia SAP Business One usługi

System dla firm usługowych

  • Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
  • Prowadzenie kampanii marketingowych
  • Elektroniczny obieg dokumentów (SPUMA)
  • Serwis i obsługa Klienta
  • Zarządzanie projektami
  • Kontrola kosztów i postępów realizowanych projektów
Wdrożenia SAP Business One handel

System do zarządzania w handlu

  • Zarządzanie CRM i obsługa Klienta
  • Kontrola stanów magazynowych
  • Planowanie i prognozowanie  sprzedaży
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Obsługa procesów end-to-end
  • KPI i rozliczanie handlowców
Wdrożenia SAP Business One produkcja

Oprogramowanie dla firm produkcyjnych

  • Harmonogramowanie produkcji
  • Automatyzacja procesów
  • Obsługa lokalizacji magazynowych
  • Logistyka produkcji
  • Kontrola jakości
  • MRP
  • Numery seryjne partii (traceability)

Program do zarządzania firmą - jakie obszary obsługuje?

SAP Business One –  kompleksowa platforma ERP obsługuje wszystkie obszary działalności: od CRM, przez sprzedaż, zakup, magazyny i logistykę, produkcję, kontrolę jakości, serwis, aż po controlling i zarządzanie finansami. Personalizowany interfejs, wbudowana kontekstowa wyszukiwarka i liczne możliwości szybkiego raportowania sprawiają, że obsługa programu jest intuicyjna, a praca z nim efektywna. 

SAP Business One 10.0 HANA kokpit CRM
  • CRM (Customer Relationship Management)  – zarządzanie relacjami z klientami i obsługa potencjalnych kontraktów (szans sprzedaży). Między innymi śledzenie postępów na każdym etapie działań handlowych, a także prowadzenie kampanii marketingowych i prognozowanie sprzedaży.
  • Sprzedaż – efektywne zarządzanie wielokanałowym cyklem sprzedaży, przygotowywanie ofert i zamówień klientów, weryfikacja w czasie rzeczywistym dostępności towarów. Zarządzanie cennikami, rabatami (okresowymi i ilościowymi) oraz cenami specjalnymi. Automatyczne rozliczanie i fakturowanie.
  • Logistyka – planowanie zapotrzebowania materiałowego (Material Requirements Planning) i zarządzanie łańcuchem dostaw, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, obsługa procesu wyboru oferenta (postępowanie ofertowe), porównywanie ofert według jakości, czasu dostawy, ceny, ilości i oceny dostawcy.
  • Raporty i analizy – zaawansowane raportowanie i wielowymiarowe analizy danych w technologii In-Memory. Przetwarzanie informacji z wielu źródeł, a następnie, na ich podstawie, generowanie szybkich, przejrzystych, graficznych raportów w czasie rzeczywistym.
  • Produkcja – pełna obsługa procesów produkcyjnych, zarządzanie zleceniami produkcyjnymi i drzewami produktu (receptura/BOM). Planowanie produkcji, zarządzanie wydajnością, rejestracja zadań produkcyjnych, kontrola jakości, logistyka produkcji, traceability, rozliczanie kosztów produkcji.
  • Księgowość i controlling – automatyczna obsługa wszystkich procesów księgowych. Przygotowywanie i kontrola budżetów, wielowymiarowe centra kosztowo-przychodowe (MPK), monitorowanie kosztów projektów, analizy finansowe, kontrolowanie płynności finansowej, rachunek zysków i strat (RZiS), bilanse wynikowe, wielowymiarowe analizy rentowności.
  • Zarządzanie projektami – szybki dostęp do informacji o transakcjach, dokumentach i działaniach związanych z projektami w jednym miejscu. Monitorowanie postępu zadań i etapów, analizowanie budżetów i kosztów, a także generowanie raportów dla różnych aspektów projektów, takich jak np. analizy etapów, dostępne zasoby czy nierozwiązane problemy.
  • HR – budowanie baz danych osobowych pracowników, zarządzanie informacjami dotyczącymi ich wykształcenia, pełnionych funkcji, analizowanie kosztów pracy i wynagrodzeń oraz tworzenie wielowymiarowych raportów umożliwiających optymalne wykorzystanie zasobów.  
  • Magazyn – zarządzanie transakcjami magazynowymi (przyjęciami i wydaniami, przesunięciami zapasów, kompletacją dostaw), danymi podstawowymi materiałów/wyrobów/towarów –  numerami seryjnymi czy numerami partii z uwzględnieniem jednostek miar. Obsługa kodów kreskowych i lokalizacji składowania z użyciem kolektorów danych (Warehouse Management System).  
  • Serwis – planowanie i realizowanie usług serwisowych, zarządzanie umowami serwisowymi i gwarancyjnymi, śledzenie działań dotyczących kontaktów z odbiorcami, obsługa informacji o umowach serwisowych, towarach i numerach seryjnych oraz o reklamacjach i zapytaniach odbiorców. Również przy wykorzystaniu mobilnej aplikacji dedykowanej specjalnie dla serwisu.
  • Bankowość – automatyzacja obsługi operacji bankowych i rozrachunków, tworzenie i eksport grup przelewów do systemów bankowości elektronicznej, szybkie księgowanie wyciągów bankowych, obsługa operacji płatniczych łącznie z przelewami bankowymi, transakcjami czekowymi, gotówkowymi czy realizowanymi za pomocą kart kredytowych.

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Przygotowujemy
kolejne wydarzenie