Prognozuj sprzedaż w SAP Business One

Prognozuj sprzedaż z pomocą szans sprzedaży w SAP Business One! Szanse umożliwiają Ci kontrolowanie sprzedaży i śledzenie wszystkich etapów współpracy z klientami – od nawiązania kontaktu – po finalizację transakcji. Dzięki temu możesz na bieżąco sprawdzać postępy negocjacji handlowych, wspierać zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań i prognozować potencjalne przychody. 

Szansa sprzedaży w SAP Business One – sprzedawaj skuteczniej w oparciu o szczegółowe informacje

Szansa w SAP Business One pozwala w jednym miejscu śledzić i analizować potencjalną sprzedaż lub zakup, związaną z konkretnym Partnerem Handlowym. W systemie SAP Business One możesz określić lub wskazać między innymi:

  • obszar zainteresowania klienta,
  • potencjalną kwotę sprzedaży, która aktualizowana jest automatycznie w momencie dodania oferty,
  • przewidywaną datę zamknięcia,
  • źródło informacji, pozwalające na analizę np. z jakich źródeł najczęściej pozyskiwani są klienci,
  • projekt, którego szansa dotyczy.

Szansa sprzedaży w SAP Business One – definiuj własną metodykę sprzedaży i kontroluj pracę handlowców

W systemie SAP Business One definiujesz własną metodykę sprzedaży, czyli określasz kroki, jakie powinny zostać podjęte do pozyskania kontraktu i liczbę wskazującą procentowe prawdopodobieństwo zamknięcia szansy. Dla każdego z etapów planujesz i rejestrujesz zadania (spotkania, negocjacje oraz inne zdarzenia znajdujące się w lejku sprzedaży). Zarówno dla siebie jak i innych użytkowników. Działania od razu trafiają do kalendarzy, a dzięki temu pracownicy działu handlowego dokładnie wiedzą co mają robić każdego dnia.

Weryfikuj działania sprzedażowe na każdym etapie – popraw skuteczność sprzedaży

Analiza etapów Szans Sprzedaży umożliwia dokładne sprawdzenie, na jakim poziomie zaawansowania w procesie sprzedaży aktualnie jesteś i jakie działania handlowe na danym etapie zostały podjęte. Pozwala to zweryfkować, które aktywności przyniosły spodziewany skutek, a które należy zmodyfikować bądź wyeliminować. Szansa może zostać zamknięta w momencie jej pozyskania bądź utracenia. Wówczas, możesz dodatkowo analizować przyczyny niepowodzenia.  

Poznaj inne funkcjonalności CRM dostępne w SAP Business One!

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentacjęZadzwoń lub napisz.

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close