CRM - co to jest?

CRM (Customer Relationship Management) to strategia zarządzania kontaktami i relacjami z klientami, ale też okazjami sprzedażowymi. To narzędzie umożliwiające budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych, zarówno z aktualnymi jak i potencjalnymi kontrahentami. Wspiera procesy sprzedaży i organizuje pracę, a także umożliwia analizę istotnych informacji finansowych.

CRM – szybki i łatwy dostęp do informacji o klientach

CRM umożliwia ustrukturyzowanie wiedzy o klientach i potencjalnych kontrahentach. Wszystkie dane dotyczące relacji biznesowych znajdują się w jednym miejscu. CRM ułatwia także zaplanowanie, zautomatyzowanie i skoordynowanie procesów biznesowych w ramach sprzedaży, marketingu, obsługi klientów i obsługi serwisowej. CRM to też narzędzie, dzięki któremu możliwa jest między innymi sprawna komunikacja z klientami, a także budowanie ofert sprzedaży, prowadzenie kampanii marketingowych oraz zarządzanie budżetami.

System CRM - z czego się składa?

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarzadzanie leadami
  • Szanse sprzedaży
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Aplikacja mobilna
  • Personalizowane dashboardy
  • Planowanie zadań
  • Automatyzacja i workflow
  • Ustandaryzowane dane
  • Kampanie marketingowe
  • Raportowanie i analityka

Organizacja pracy i budowanie strategii sprzedażowych

Dzięki CRM możliwe jest między innymi zaplanowanie strategii działania wobec potencjalnych i obecnych klientów oraz zapewnienie pracownikom niezbędnych narzędzi do skutecznej współpracy. System CRM pozwala na łatwą organizację pracy, szybkie planowanie działań, spotkań, rozmów telefonicznych, a także wszystkich innych aktywności i ustawienia dla nich przypomnień. Dzięki profesjonalnemu rozwiązaniu CRM możliwe jest organizowanie pracy zespołów sprzedażowych na odległość, zapewniając im wygodną komunikację.

Raportowanie i analizy

CRM to też szerokie możliwości raportowania i analizowania efektów działań sprzedażowych: między innymi pipeline (lejka sprzedaży) jak również otoczenia biznesowego i konkurencji. Dzięki CRM możesz w łatwy sposób sprawdzić na przykład jakie konkretnie czynniki wpływają na wyniki zespołów sprzedażowych, jak długo trwa proces pozyskiwania klientów, czy też z jakich powodów firma osiąga gorsze wyniki od konkurencji.  Pełne wykorzystanie informacji o działaniach sprzedażowych umożliwia szybsze domykanie kontraktów sprzedażowych, a analiza rentowności nowych i obecnych klientów pozwala ułatwić decyzję, na których z nich warto się skupić.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentacjęZadzwoń lub napisz.

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close