Klient, lead, dostawca – spójna Kartoteka w SAP Business One

Klient, lead, dostawca –  spójna Kartoteka w SAP Business One umożliwia łatwy dostęp do bieżących informacji o klientach. W systemie w intuicyjny sposób sięgasz po interesujące Cię dane kiedy tylko chcesz. Tym samym lepiej spełnisz oczekiwania klientów, co powoduje, że wzmacniasz relacje z nimi i więcej sprzedajesz.

Kartoteka Klienta/Dostawcy - jak wygląda i co zawiera?

W systemie w łatwy sposób uporządkujesz informacje na temat kontrahentów tworząc kartoteki partnerów handlowych (klienta, dostawcy czy prospekta). Na kartotece klienta znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące kontrahentów, między innymi:

  • dane kontaktowe i adresowe,
  • dane poszczególnych osób do kontaktu (imię i nazwisko, adres mailowy, numer telefonu, zajmowane stanowisko etc.)
  • otwarte dokumenty WZ,
  • listę realizowanych dla tego klienta zleceń,
  • listę szans sprzedaży
  • dane finansowe,
  • warunki płatności z warunkami monitowania.

Z kartoteki możesz też od razu przejść do zgłoszeń serwisowych, zaplanowanych, związanych z tym klientem zadań, umów, czy do analizy 360, prezentującej najważniejsze raporty i wskaźniki KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności).

Kartoteka Klienta– dodawaj własne pola!

Zarówno na kartotece klienta jak w innych miejscach w systemie SAP Business One masz możliwość dodawania własnych pól różnego typu np. pola ze zdjęciem klienta czy z datą urodzenia wybranej osoby do współpracy. Czemu to służy? Jeśli chcesz na przykład wysłać Twojemu klientowi życzenia w dniu jego urodzin, dodajesz na kartotece klienta pole z datą jego urodzenia i automatyzujesz wysyłkę tego typu wiadomości w formie email lub sms. Dzięki temu budujesz dobre relacje z partnerami handlowymi.    

Sprawdzaj dane finansowe klientów kiedy chcesz z poziomu kartoteki klienta

Ponieważ część finansowa jest integralną częścią SAP Business One, w dowolnym momencie z kartoteki klienta możesz przejść do danych finansowych. Z tego miejsca od razu sięgasz do informacji dotyczących salda, łatwo przechodzisz do poszczególnych płatności czy faktur. Z poziomu faktury, zamówienia, czy oferty, możesz prześledzić cały proces sprzedaży dzięki mapie relacji.

Poznaj inne funkcjonalności CRM dostępne w SAP Business One!

Zobacz pozostałe filmy z serii CRM i przekonaj się jak w łatwy sposób zarządzać relacjami z klientami, a tym samym sprzedawać i zarabiać więcej. Dowiedz się:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentacjęZadzwoń lub napisz.

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close