LogoSAPBusinessOne

CRM integralną częścią ERP – dlaczego warto?

CRM integralną częścią ERP – dlaczego warto?

W wielu przedsiębiorstwach praca poszczególnych działów opiera się na różnych programach informatycznych, często niepołączonych ze sobą. Na przykład dział sprzedaży korzysta z dedykowanego oprogramowania, innego niż dział produkcji, dział finansowy czy magazyn. Powoduje to rozproszenie informacji i utrudnia kierowanie przedsiębiorstwem.

Osobny system CRM – wady

Osobny system CRM, nawet jeśli świetnie sprawdza się w dziale sprzedaży na etapie pozyskiwania klientów, zaczyna być ograniczeniem gdy np. zamówienie trafia do realizacji. Ze względu na brak dostępu do danych jego obsługa może być ograniczona. Kolejnym utrudnieniem jest przepisywanie tych samych danych z systemu do systemu. Generuje to błędy i pomyłki, utrudnia współpracę pomiędzy działami, a w efekcie wydłuża czas realizacji zleceń.

SAP Business One – jedno oprogramowanie obsługujące wszystkie obszary w firmie

Warto zatem wybrać zintegrowany system ERP, obsługujący wszystkie najważniejsze obszary w firmie, łącznie z CRM. Przykładem takiego rozwiązania jest SAP Business One. Dzięki niemu wszystkie działy przedsiębiorstwa korzystają z jednej, wspólnej, ustrukturyzowanej bazy danych. Raz wprowadzona informacja jest od razu dostępna dla wszystkich uprawnionych użytkowników systemu, co znacząco usprawnia pracę i zwiększa efektywność. Jeden system – SAP Business One obsługuje wszystkie najważniejsze działy w przedsiębiorstwie czyli:

    • CRM, sprzedaż i serwis
    • Zarządzanie i administracja
    • Księgowość i finanse
    • Zarządzanie projektami
    • Produkcja i MRP
    • Magazyn i dystrybucja
    • Zakupy i logistyka

CRM będący integralną częścią ERP – zalety:

  1. spójna, jednolita baza danych, gdzie raz wprowadzona informacja jest dostępna od razu dla wszystkich działów
  2. łatwy, szybki i intuicyjny dostęp do informacji
  3. usprawniony i zautomatyzowany przepływ danych i zadań
  4. lepszą współpracę i komunikację
  5. możliwość analizowania kosztów pozyskania klienta na każdym etapie działań sprzedażowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentacjęZadzwoń lub napisz.

Zobacz więcej bazy wiedzy

Zobacz jak działa
SAP Business One
na bezpłatnej prezentacji

Umów się z nami na dogodny termin. W ciągu 60-cio minutowej prezentacji on-line przedstawimy Ci możliwości działania systemu i omówimy jego najważniejsze funkcjonalności. Bez zobowiązań.

Umów prezentację

Chcesz poznać wycenę
wdrożenia dla Twojej firmy?

Oblicz wycenę online

Skorzystaj z kalkulatora, aby natychmiast uzyskać orientacyjną cenę systemu SAP Business One, dostosowaną do liczby użytkowników, wybranych obszarów oraz wersji: lokalnej (On-Premise) lub chmurowej (Cloud). Dodatkowe opcje i niestandardowe potrzeby mogą wymagać indywidualnej wyceny.

Średni czas przygotowania oferty to 3 dni

Nadchodzi nowa wersja SAP Business One

SAP zapowiada nową wersję 11.0 systemu Business One – to kolejne potwierdzenie dynamicznego rozwoju rozwiązania.

Nowe logo – wyraźny kierunek rozwoju

SAP Business One zyskał odświeżone logo, które odzwierciedla jego dynamiczny rozwój i gotowość na przyszłość.