W polu danego filtra możesz wpisać ręcznie daną wartość, np. nazwę klienta i zobaczyć na liście wszystkie zlecenia tego klienta. Możesz również wpisywać wartości ręcznie, np. numer dokumentu. Kliknięcie w obszarze wyświetlanej linii umożliwi Ci otwarcie dokumentu. Strzałką wracasz do poprzedniego widoku i możesz wyczyścić filtr. Inną opcją jest wybór z listy w polu filtra, np. kod odbiorcy. Możesz użyć dodatkowego pola wyszukiwania w tym filtrze.
Masz też możliwość wprowadzania wartości wielokrotnych. Wpisujesz np. nr dokumentu i klikasz Enter, a następnie Start żeby wyświetlić wyniki wyszukiwania. Możesz też użyć znaków „mniejszy” lub „większy”, żeby wpisać potrzebny zakres.
W zależności od filtra możesz korzystać z dodatkowych parametrów filtrowania. Np. w polu „Data dostawy” wybrać kilka dodatkowych opcji, np. ustawić zakres dat lub inną opcję z listy. Wystarczy wybrać dowolne kryterium, aby otrzymać listę wyników. Filtry możesz dostosować dowolnie do własnych potrzeb. Dodać lub usuwać te, których nie potrzebujesz.
Obszar tabeli wyświetla dane zgodnie z filtrami ustawionymi na pasku filtrów. W zależności od rodzaju wyświetlanych danych, możesz wykonywać różne zadania, np. Utwórz, Kopiuj do, Zamknij, Anuluj, Wyświetl podgląd i tak dalej.