Dodaj tu swój tekst nagłówka

Zapraszamy do obejrzenia filmu dotyczącego wsparcia pracy serwisu przy użyciu systemu SAP Business One. Po obejrzeniu filmu dowiecie się jak skutecznie i sprawnie prowadzić serwis urządzeń oraz przyspieszyć obsługę Klienta serwisowego.

Ewidencja towarów dostarczonych do odbiorców w SAP Business One pozwala na sprawne zarządzanie serwisem i procesem gwarancyjnym. SAP Business One umożliwia rejestrację adresu instalacji urządzenia odbiorcy (by wiedzieć gdzie np. wysłać serwisanta) oraz powiązanie kartoteki urządzenia ze zgłoszeniami serwisowymi, które jego dotyczą, a także umowami serwisowymi. Z tej pozycji mamy również dostęp do dokumentów sprzedażowych i magazynowych związanych z przyjęciem i wydaniem towaru, lub podpiętych załączników (np. skanów kart gwarancyjnych).

Kartoteka urządzenia

Kartoteka urządzenia zawiera zarówno podstawowe informacje na jego temat (informacje o indeksie i numerze seryjnym, kod i namiary kontaktowe do odbiorcy), jak i bardziej rozbudowane powiązania z dokumentacją dotyczącą procesu sprzedaży i obsługi klienta. Można je tworzyć ręcznie lub automatycznie. Baza danych urządzeń odbiorcy znacznie ułatwia zarządzanie sprzedanymi towarami, względem których świadczymy usługi – gwarancyjne i pogwarancyjne.

Baza wiedzy

Baza wiedzy, a dokładniej mówiąc baza danych rozwiązań, pomaga uporządkować typowe problemy i pytania odbiorcy i wyszukiwać informacje przydatne podczas realizacji zgłoszenia serwisowego. Jest ona doskonałym przykładem usprawnień pracy konsultantów działu serwisowego przy wykorzystaniu SAP Business One. Dzięki bazie danych rozwiązań można sprawdzić potencjalne rozwiązania zgłoszeń serwisowych i przyspieszyć czas potrzebny do ich realizacji.

Zainteresowany?

Znajdź nas na: