Dostęp do historii użytkowania
SAP Business One umożliwia wewnętrzne powiązanie kartotek wyposażenia, co pozwala na sparowanie np. karty SIM z aparatem telefonicznym lub innym urządzeniem, w którym jest ona umieszczona, lub licencji oprogramowania z notebookiem, na którym jest ona zainstalowana. W ten sposób użytkownik otrzymuje pełną informację o wykorzystaniu wyposażenia, jego obiektywnych parametrach, stanie zużycia, czy pracowniku aktualnie użytkującym.
Zaletą jest możliwość dowolnego definiowania zarówno samego wyposażenia (materialne –np. telefony komórkowe, niematerialne – np. licencje oprogramowania) jak i parametrów je opisujących, w zależności od potrzeb firmy.
Nadzór nad przeglądami technicznymi
Dodatkowym atutem jest nadzór nad przeglądami technicznymi i weryfikacja wyposażenia pod względem przydatności do użycia. Terminy przeglądów, a także ich wyniki można zapisywać bezpośrednio na kartotece wyposażenia.