CENTRUM
SERWISOWE
12 333 4 555

News

2018-05-22
Czy Twoja firma jest już gotowa na RODO?
Już 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać nowe rozporządzenie dotyczące Ochrony Danych Osobowych (RODO). Zobacz jak w szybki... więcej...
2018-04-26
Akademia wspierania rozwoju MŚP z Altab rusza już wkrótce!
Rozpoczynamy cykl konferencji w ramach Akademii Wspierania Rozwoju MŚP 2018. Już od 23 maja br. Będziemy rozmawiali z przedsiębiorcami... więcej...
Starsze

ALTAB TV

Wszystkie

CRM W SAP Business One

CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem) w SAP Business One

SAP Business One umożliwia automatyzację procesów w zakresie zarządzania relacjami z klientami oraz efektywną obsługę działań w ramach całego cyklu sprzedaży - od pierwszego kontaktu z klientem poprzez wystawienie oferty i proces realizacji sprzedaży, aż po serwis i obsługę reklamacji.

Pełna informacja o kliencie znajduje się na Kartotece Klienta (dane teleadresowe, osoby do kontaktu, dodatkowe informacje dzięki możliwości dodawania pól dodatkowych, np. zdjęcie), skąd możliwy jest szybki dostęp do salda, faktur wystawionych dla tego PH, otwartych WZ czy zleceń w realizacji. Z tego poziomu możemy wykonać także błyskawiczną analizę sprzedaży.

W SAP Business One możliwe jest planowanie działań handlowych np. rozmów telefonicznych, spotkań, zadań (w powiązaniu z osobą odpowiedzialna za realizację, terminem wykonania itd.). Działania przypisane do poszczególnych osób mogą zostać zintegrowane z kalendarzem i wyświetlane w postaci graficznego harmonogramu zadań. Do każdego działania możemy podpinać również dokumenty (np. ofertę, protokoły, checklisty).

System SAP Business One pozwala także na zarządzanie Szansami Sprzedaży – od rejestracji szansy i kompletacji informacji o potencjalnym kliencie, nadzorowanie kontaktów z nim, przygotowanie dokumentów typu pre-sales, po analizy lejka sprzedaży, źródeł sukcesów i przyczyn niepowodzenia utraconych kontraktów.

Raporty – wszechstronne raportowanie i prognozowanie sprzedaży

Możliwość analizowania szans sprzedaży w różnych ujęciach pozwala na kompleksowe planowanie procesu sprzedaży i prognozowanie oczekiwanych wyników.

Kartoteka szansy sprzedaży zawiera m.in.: informacje o kliencie, dane handlowca, produkty/usługi którymi klient jest zainteresowany, informacje o konkurencji, przewidywaną datę zamknięcia kontraktu, jego potencjalną wartość i przewidywany zysk brutto.

W zakresie obsługi Szans Sprzedaży istnieje możliwość definiowania etapów sprzedaży w oparciu o przyjętą metodykę sprzedaży. Dzięki temu możemy przygotować różnego typu raporty, w tym dynamiczną analizę szans sprzedaży, i analizować nasz lejek sprzedaży, czyli otwarte szanse sprzedaży w ujęciu graficznym (zarówno globalnie jak i w odniesieniu do poszczególnych etapów sprzedaży, Partnerów Handlowych, okresów, czy sprzedawców).

 

Dowiedz się:

• Jakie informacje zawiera Kartoteka Klienta w SAP Business One?

• Jak w prosty sposób prognozować potencjalny przychód i analizować wyniki sprzedaży?

• Jakie elementy zawiera kartoteka Szansy Sprzedaży w SAP Business One?

• Jak wyliczyć przewidywany zysk brutto na Szansie Sprzedaży w SAP Business One?

• Jak analizować lejek sprzedaży w SAP Business One?

• Jak wykonać dynamiczną analizę Szans Sprzedaży?