CRM w SAP Business One

Do tej pory być może kojarzyłeś SAP Business One wyłącznie jako zaawansowany system ERP – i to się oczywiście zgadza. Ale SAP Business One zapewnia również dostęp do szerokiej gamy narzędzi do zarządzania relacjami z Klientami – czyli CRM. CRM w SAP Business One to przede wszystkim dostęp do danych klientów w każdym miejscu i czasie, możliwość budowania bazy potencjalnych kontrahentów, tworzenia dla nich szans sprzedaży, ofert, zamówień sprzedaży, kampanii marketingowych, analizowania leadów sprzedażowych, wizualizacji postępów działań w procesie sprzedaży, a także efektywna sprzedaż oraz opieka posprzedażowa.

Stały dostęp do informacji o klientach

Dzięki CRM będziesz miał dostęp do pełnej wiedzy o klientach – również tych potencjalnych  – w jednym miejscu. CRM to narzędzie, które pozwoli Ci komunikować się z klientami, tworzyć oferty sprzedażowe, kampanie marketingowe i zarządzać ich budżetami, a także organizować pracę handlowców. CRM to też możliwość raportowania i analizowania wyników działań sprzedażowych, między innymi lejka sprzedaży (pipeline), ale też otoczenia i konkurencji. CRM to również łatwa komunikacja wewnątrz firmy, między innymi poprzez czat wewnętrzny z możliwością linkowania do dokumentów. Najważniejsze funkcjonalności CRM w SAP Business One to między innymi:

  • Funkcja Partnerzy Handlowi w SAP Business One umożliwia przede wszystkim zarządzanie kontaktami i danymi klientów. Kartoteka Partnera Handlowego może dotyczyć obecnego Klienta, dostawcy lub Prospekta czyli Klienta potencjalnego, tzw. Leada. Na karcie Klienta znajdują się wszystkie najważniejsze informacje kontaktowe, adresowe czy finansowe. Z tego miejsca łatwo możesz przejść np. do otwartych dla tego klienta dokumentów czy Oceny 360.
  • Szansa Sprzedaży pozwala w jednym miejscu zagregować wszystkie informacje na temat potencjalnego kontraktu. Będziesz mógł zaplanować poszczególne etapy i zadania, co zwiększy Twoje szanse na zamknięcie sprzedaży.
  • Aplikacja mobilna SAP Business One Sales umożliwia obsługę działań sprzedażowych z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie i za pomocą dowolnego urządzenia mobilnego.
  • Personalizowane kokpity użytkownika zapewniają łatwy i intuicyjny dostęp do najważniejszych informacji, w tym analiz graficznych i wskaźników KPI.
  • Działania pozwalają planować i zarządzać różnymi aktywnościami takimi jak rozmowy telefoniczne, spotkania, zadania, notatki lub inne interakcje z klientami. Mogą być powiązane z dowolnym dokumentem np. z ofertą. Wszystkie działania, niezależnie od tego gdzie zostaną utworzone, są automatycznie zapisywane w kalendarzu. Mogą być również zintegrowane z kalendarzem Office 365.
  • Alerty pełnią funkcję automatyzującą pracę w SAP Business One. Możesz ustawić przypomnienie i ramy czasowe danego zadania dla siebie lub innych użytkowników. Alerty mogą również uruchamiać się automatycznie np. w wyniku zmiany statusu dokumentu. Kontrolowanie bieżących zadań do wykonania ułatwia ‚Plan na Dziś’.
  • Kampanie mogą być używane do marketingu skierowanego zarówno do potencjalnych, jak i obecnych klientów. Na przykład możesz przygotować akcje promocyjną, utworzyć wiadomość e-mail i wysłać ją do listy dystrybucyjnej zawierającej kontakty klientów. Po otrzymaniu odpowiedzi możesz ją zarejestrować w SAP Business One, utworzyć działanie, szansę sprzedaży lub ofertę sprzedaży.

Zaawansowane raportowanie w SAP Business One

SAP Business One zapewnia dostęp do zaawansowanych raportów i wielowymiarowych analiz w wielu układach graficznych. Zaawansowane kokpity, wskaźniki KPI, interaktywne analizy, wbudowane raporty Excela z możliwością definiowania własnych, czy portal analityczny do dystrybucji raportów, to tylko niektóre możliwości.

Najważniejsze funkcje CRM w SAP Business One w skrócie:

  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Szanse sprzedaży
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Aplikacja mobilna
  • Personalizowane kokpity
  • Planowanie zadań
  • Automatyzacja i workflow
  • Ustrukturyzowane dane
  • Kampanie marketingowe
  • Raportowanie i analityka

CRM w SAP Business One – korzyści:

  • Spójne informacje zlokalizowane w jednym miejscu,
  • Łatwa komunikacja pomiędzy pracownikami wszystkich działów w firmie,
  • Sprawny przepływ danych,
  • Natychmiastowy dostęp do raportów i analiz generowanych w czasie rzeczywistym,
  • Możliwość precyzyjnej analizy kosztów na każdym etapie pozyskania klienta.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentacjęZadzwoń lub napisz.

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Przejdź do paska narzędzi

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Przygotowujemy
kolejne wydarzenie