Uporządkowanie i integracja informacji
SAP Business One pozwolił na uporządkowanie i integrację informacji – od szans sprzedaży po rozliczenie projektów – całość wiedzy o danym projekcie mamy teraz w jednym miejscu.
Tworzenie dedykowanych raportów
Dzięki SAP Business One możliwe jest tworzenie dedykowanych raportów pozwalających użytkownikom oszczędzać czas i lepiej organizować swoją pracę – na wszystkich stanowiskach.
Sprawne zarządzanie prowadzonymi projektami
Firma korzysta z zaawansowanego systemu zgłoszeń serwisowych, a do wszystkich informacji ma dostęp z poziomu kartoteki partnera handlowego. Możne również ustawiać różnego rodzaju alarmy, przeglądać powiązane dokumenty magazynowe, sprzedażowe, tworzyć raporty.
Stały nadzór kosztowy projektów
Dzięki SAP Business One firma ma dostęp do pełnej informacji finansowej, zarówno w odniesieniu do całej sytuacji firmy, jak i do pojedynczego projektu.