Ocena Klienta 360 - zwiększ sprzedaż dzięki pełnemu dostępowi do danych o klientach

Ocena Klienta 360 to rozwiązanie problemów związanych z brakiem wiedzy o kliencie, historii transakcji, sprzedaży czy preferencjach zakupowych. Ocena Klienta 360 jest przykładem bardzo przydatnej analizy szczególnie w pracy z klientami. Ta funkcjonalność dostępna w wersji SAP Business One HANA umożliwia natychmiastowe dotarcie do pełnej informacji o kontrahentach.

Kartoteka Klienta – źródło informacji o klientach

Na Kartotece Klienta dostępne są informacje w formie raportów graficznych, pokazujących na przykład: ‘Przychody vs. zyski brutto w ostatnich 6 miesiącach’, ‘Wiekowanie należności w przedziale 30-dniowym‘, czy ‘Top 5 towarów według kwoty w roku’. Do Oceny Klienta 360 możesz sięgnąć wprost z kartoteki Klienta. Na dedykowanym kokpicie odnajdziesz prezentowane w bardzo przystępnej, zagregowanej formie najważniejsze raporty, statystki i kluczowe wskaźniki efektywności (w skrócie KPI) i inne dane, aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Funkcjonalności związane z Oceną Klienta 360

Ocena Klienta 360 umożliwia dostęp do informacji z zakresu sprzedaży, logistyki i finansów na dedykowanych, personalizowanych kokpitach zawierających wykresy, statystyki i dane w czasie rzeczywistym. Dzięki SAP HANA masz dostęp w jednym miejscu na przykład do danych historycznych sprzedaży czy wartości zamówień. Informacje dostępne są kontekstowo: według sprzedaży, realizacji zleceń i należności.

Samodzielne budowanie kokpitu Oceny Klienta 360

Kokpit Oceny Klienta 360 możesz zbudować samodzielnie, korzystając z galerii widżetów i dodając do nich własne raporty – tak aby mieć dostęp do pełnej informacji o kliencie w jednym miejscu. Umożliwia Ci to jeszcze szybszą i skuteczniejszą obsługą klientów i pozwala zaplanować indywidulaną strategię sprzedaży dla każdego z nich. 

Wykorzystując Ocenę Klienta 360 nie musisz już zastanawiać się ile zarabiasz na konkretnym kliencie, co najczęściej u ciebie zamawia oraz czy terminowo spłaca należności. Informacje w SAP Business One prezentowane są w przejrzysty, czytelny sposób, również kontekstowo – w obszarze sprzedaży, zleceń w realizacji i stanu należności.

Korzyści z Oceny Klienta 360:

  • zwiększenie jakości obsługi klientów,
  • wzrost sprzedaży,
  • wprowadzenie do firmy nowoczesnego modelu zarządzania opierającego się na wiedzy o klientach.

Poznaj inne funkcjonalności CRM dostępne w SAP Business One!

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentacjęZadzwoń lub napisz.

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Spotkanie
czerwiec