Ocena Klienta 360 - zwiększ sprzedaż dzięki pełnemu dostępowi do danych o klientach

Ocena Klienta 360 to rozwiązanie problemów związanych z brakiem wiedzy o kliencie, historii transakcji, sprzedaży czy preferencjach zakupowych. Ocena Klienta 360 jest przykładem bardzo przydatnej analizy szczególnie w pracy z klientami. Ta funkcjonalność dostępna w wersji SAP Business One HANA umożliwia natychmiastowe dotarcie do pełnej informacji o kontrahentach.

Kartoteka Klienta – źródło informacji o klientach

Na Kartotece Klienta dostępne są informacje w formie raportów graficznych, pokazujących na przykład: ‘Przychody vs. zyski brutto w ostatnich 6 miesiącach’, ‘Wiekowanie należności w przedziale 30-dniowym‘, czy ‘Top 5 towarów według kwoty w roku’. Do Oceny Klienta 360 możesz sięgnąć wprost z kartoteki Klienta. Na dedykowanym kokpicie odnajdziesz prezentowane w bardzo przystępnej, zagregowanej formie najważniejsze raporty, statystki i kluczowe wskaźniki efektywności (w skrócie KPI) i inne dane, aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Funkcjonalności związane z Oceną Klienta 360

Ocena Klienta 360 umożliwia dostęp do informacji z zakresu sprzedaży, logistyki i finansów na dedykowanych, personalizowanych kokpitach zawierających wykresy, statystyki i dane w czasie rzeczywistym. Dzięki SAP HANA masz dostęp w jednym miejscu na przykład do danych historycznych sprzedaży czy wartości zamówień. Informacje dostępne są kontekstowo: według sprzedaży, realizacji zleceń i należności.

Samodzielne budowanie kokpitu Oceny Klienta 360

Kokpit Oceny Klienta 360 możesz zbudować samodzielnie, korzystając z galerii widżetów i dodając do nich własne raporty – tak aby mieć dostęp do pełnej informacji o kliencie w jednym miejscu. Umożliwia Ci to jeszcze szybszą i skuteczniejszą obsługą klientów i pozwala zaplanować indywidulaną strategię sprzedaży dla każdego z nich. 

Wykorzystując Ocenę Klienta 360 nie musisz już zastanawiać się ile zarabiasz na konkretnym kliencie, co najczęściej u ciebie zamawia oraz czy terminowo spłaca należności. Informacje w SAP Business One prezentowane są w przejrzysty, czytelny sposób, również kontekstowo – w obszarze sprzedaży, zleceń w realizacji i stanu należności.

Korzyści z Oceny Klienta 360:

  • zwiększenie jakości obsługi klientów,
  • wzrost sprzedaży,
  • wprowadzenie do firmy nowoczesnego modelu zarządzania opierającego się na wiedzy o klientach.

Poznaj inne funkcjonalności CRM dostępne w SAP Business One!

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentacjęZadzwoń lub napisz.

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close