Otrzymujesz powiadomienie e–mail z bezpośrednim linkiem do dokumentu, który wymaga np. Twojej autoryzacji, opisu lub komentarza
Dzięki funkcji automatycznego, bezpiecznego uwierzytelniania, otwierasz dokument w przeglądarce internetowejbez konieczności dodatkowego logowania
W prosty sposób komentujesz, opisujesz lub zatwierdzasz dokument, który po zatwierdzeniu jest automatycznieksięgowany w SAP Business One.
SPUMA w praktyce – przykład zastosowania elektronicznego obiegu dokumentów
Na skrzynkę email, dedykowaną obiegowi dokumentów (np. efaktury@abc.pl) otrzymujesz fakturę kosztową
Aplikacja automatycznie rozpoznaje m.in. Dostawcę, treść oraz Typ dokumentu ( w tym przykładzie jest to faktura)
Na podstawie Typu dokumentu, Dostawcy i treści przypisywany jest schemat autoryzacji (czyli kto, w jakiej kolejności i w jakich krokach będzie zatwierdzał, opisywał, komentował dokument)
Jeśli jesteś w schemacie autoryzacji dostajesz powiadomienie email zawierające link do faktury
Po kliknięciu w link otwierasz dokument i podejmujesz decyzję np. o zatwierdzeniu lub odrzuceniu faktury
Główne korzyści z autoryzacji dokumentów w SPUMIE
Szybkie, elektroniczne zatwierdzanie dokumentówonline przez WWW, bez konieczności ręcznego podpisywania
Natychmiastowa informacja o nowych dokumentach, wymagających Twojego działania
Automatyzacja procesu autoryzacji i księgowania dokumentów w SAP Business One
Obsługujemy pliki cookies. Jeśli uważasz, że to jest ok, po prostu kliknij "Akceptuj wszystko". Możesz też wybrać, jakie chcesz ciasteczka, klikając "Ustawienia".
Przeczytaj naszą politykę cookie