Prognozuj sprzedaż w SAP Business One

Prognozuj sprzedaż z pomocą szans sprzedaży w SAP Business One! Szanse umożliwiają Ci kontrolowanie sprzedaży i śledzenie wszystkich etapów współpracy z klientami – od nawiązania kontaktu – po finalizację transakcji. Dzięki temu możesz na bieżąco sprawdzać postępy negocjacji handlowych, wspierać zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań i prognozować potencjalne przychody. 

Szansa sprzedaży w SAP Business One – sprzedawaj skuteczniej w oparciu o szczegółowe informacje

Szansa w SAP Business One pozwala w jednym miejscu śledzić i analizować potencjalną sprzedaż lub zakup, związaną z konkretnym Partnerem Handlowym. W systemie SAP Business One możesz określić lub wskazać między innymi:

  • obszar zainteresowania klienta,
  • potencjalną kwotę sprzedaży, która aktualizowana jest automatycznie w momencie dodania oferty,
  • przewidywaną datę zamknięcia,
  • źródło informacji, pozwalające na analizę np. z jakich źródeł najczęściej pozyskiwani są klienci,
  • projekt, którego szansa dotyczy.

Szansa sprzedaży w SAP Business One – definiuj własną metodykę sprzedaży i kontroluj pracę handlowców

W systemie SAP Business One definiujesz własną metodykę sprzedaży, czyli określasz kroki, jakie powinny zostać podjęte do pozyskania kontraktu i liczbę wskazującą procentowe prawdopodobieństwo zamknięcia szansy. Dla każdego z etapów planujesz i rejestrujesz zadania (spotkania, negocjacje oraz inne zdarzenia znajdujące się w lejku sprzedaży). Zarówno dla siebie jak i innych użytkowników. Działania od razu trafiają do kalendarzy, a dzięki temu pracownicy działu handlowego dokładnie wiedzą co mają robić każdego dnia.

Weryfikuj działania sprzedażowe na każdym etapie – popraw skuteczność sprzedaży

Analiza etapów Szans Sprzedaży umożliwia dokładne sprawdzenie, na jakim poziomie zaawansowania w procesie sprzedaży aktualnie jesteś i jakie działania handlowe na danym etapie zostały podjęte. Pozwala to zweryfkować, które aktywności przyniosły spodziewany skutek, a które należy zmodyfikować bądź wyeliminować. Szansa może zostać zamknięta w momencie jej pozyskania bądź utracenia. Wówczas, możesz dodatkowo analizować przyczyny niepowodzenia.  

Poznaj inne funkcjonalności CRM dostępne w SAP Business One!

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentacjęZadzwoń lub napisz.

Zainteresowany?

Znajdź nas na: