LogoSAPBusinessOne

Ocena Klienta 360 – zwiększ sprzedaż dzięki pełnemu dostępowi do danych o klientach

Ocena Klienta 360 to rozwiązanie problemów związanych z brakiem wiedzy o kliencie, historii transakcji, sprzedaży czy preferencjach zakupowych. Ocena Klienta 360 jest przykładem bardzo przydatnej analizy szczególnie w pracy z klientami. Ta funkcjonalność dostępna w wersji SAP Business One HANA umożliwia natychmiastowe dotarcie do pełnej informacji o kontrahentach.

Kartoteka Klienta – źródło informacji o klientach

Na Kartotece Klienta dostępne są informacje w formie raportów graficznych, pokazujących na przykład: ‘Przychody vs. zyski brutto w ostatnich 6 miesiącach’, ‘Wiekowanie należności w przedziale 30-dniowym’, czy ‘Top 5 towarów według kwoty w roku’. Do Oceny Klienta 360 możesz sięgnąć wprost z kartoteki Klienta. Na dedykowanym kokpicie odnajdziesz prezentowane w bardzo przystępnej, zagregowanej formie najważniejsze raporty, statystki i kluczowe wskaźniki efektywności (w skrócie KPI) i inne dane, aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Funkcjonalności związane z Oceną Klienta 360

Ocena Klienta 360 umożliwia dostęp do informacji z zakresu sprzedaży, logistyki i finansów na dedykowanych, personalizowanych kokpitach zawierających wykresy, statystyki i dane w czasie rzeczywistym. Dzięki SAP HANA masz dostęp w jednym miejscu na przykład do danych historycznych sprzedaży czy wartości zamówień. Informacje dostępne są kontekstowo: według sprzedaży, realizacji zleceń i należności.

Samodzielne budowanie kokpitu Oceny Klienta 360

Kokpit Oceny Klienta 360 możesz zbudować samodzielnie, korzystając z galerii widżetów i dodając do nich własne raporty – tak aby mieć dostęp do pełnej informacji o kliencie w jednym miejscu. Umożliwia Ci to jeszcze szybszą i skuteczniejszą obsługą klientów i pozwala zaplanować indywidulaną strategię sprzedaży dla każdego z nich.

Wykorzystując Ocenę Klienta 360 nie musisz już zastanawiać się ile zarabiasz na konkretnym kliencie, co najczęściej u ciebie zamawia oraz czy terminowo spłaca należności. Informacje w SAP Business One prezentowane są w przejrzysty, czytelny sposób, również kontekstowo – w obszarze sprzedaży, zleceń w realizacji i stanu należności.

Korzyści z Oceny Klienta 360:

  • zwiększenie jakości obsługi klientów,
  • wzrost sprzedaży,
  • wprowadzenie do firmy nowoczesnego modelu zarządzania opierającego się na wiedzy o klientach.

Poznaj inne funkcjonalności CRM dostępne w SAP Business One!

Zobacz pozostałe filmy z serii CRM i przekonaj się jak w łatwy sposób zarządzać relacjami z klientami, a tym samym sprzedawać i zarabiać więcej. Dowiedz się:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentację . Zadzwoń lub napisz.

Zobacz więcej bazy wiedzy

Zobacz jak działa
SAP Business One
na bezpłatnej prezentacji

Umów się z nami na dogodny termin. W ciągu 60-cio minutowej prezentacji on-line przedstawimy Ci możliwości działania systemu i omówimy jego najważniejsze funkcjonalności. Bez zobowiązań.

Umów prezentację

Chcesz poznać wycenę
wdrożenia dla Twojej firmy?

Oblicz wycenę online

Skorzystaj z kalkulatora, aby natychmiast uzyskać orientacyjną cenę systemu SAP Business One, dostosowaną do liczby użytkowników, wybranych obszarów oraz wersji: lokalnej (On-Premise) lub chmurowej (Cloud). Dodatkowe opcje i niestandardowe potrzeby mogą wymagać indywidualnej wyceny.

Średni czas przygotowania oferty to 3 dni

Nadchodzi nowa wersja SAP Business One

SAP zapowiada nową wersję 11.0 systemu Business One – to kolejne potwierdzenie dynamicznego rozwoju rozwiązania.

Nowe logo – wyraźny kierunek rozwoju

SAP Business One zyskał odświeżone logo, które odzwierciedla jego dynamiczny rozwój i gotowość na przyszłość.