Średni czas przygotowania oferty to 3 dni


Automatyczne rozpoznawanie faktur Split Payment
Elektroniczny obieg dokumentów SPUMA umożliwia automatyczną identyfikację faktur z adnotacją „Mechanizm podzielonej płatności” (Split Payment). Dzięki temu możesz oszczędzić czas i uniknąć konsekwencji pomyłki.
Obowiązkowy Split payment
W ostatnim czasie weszły w życie zmiany przepisów, w związku z którymi mamy obowiązek realizować płatności metodą Split payment za faktury, na których znajduje się adnotacja „Mechanizm podzielonej płatności”.
Dowiedz się więcej – „Split Payment dla kogo obowiązkowy od 1 listopada 2019”.
Obsługa płatności metoda Split payment wymaga większej uwagi i nakładu czasu osób odpowiedzialnych za księgowanie dokumentów i realizację płatności. Wzrasta także ryzyko wystąpienia pomyłek, których konsekwencją mogą być kary finansowe.
Automatyczne rozpoznawanie metody Split payment na fakturach
Elektroniczny obieg dokumentów SPUMA to aplikacja usprawniająca przepływ, autoryzację i archiwizację dokumentów, w tym faktur zakupu. SPUMA pozwala na automatyczne rozpoznawanie faktur oznaczonych metodą płatności Split payment (Mechanizm podzielonej płatności).
Dzięki wbudowanemu inteligentnemu mechanizmowi OCR, aplikacja SPUMA umożliwia rozpoznawanie tekstu w plikach graficznych (skany dokumentów w różnych formatach PDF, JPG, JPEG, TIFF, PNG). Dzięki temu możliwe jest pobranie danych (np. kontrahent, kwota netto / brutto, VAT, numer faktury, termin płatności) z dokumentu i wprowadzenie ich do SAP Business One.
Jak to działa?
- Do SPUMY trafia faktura z adnotacją „Mechanizm podzielonej płatności”
- SPUMA rozpoznaje tą frazę i automatycznie zaznacza metodę płatności Split payment
- Po autoryzacji faktura jest zaksięgowana w SAP Business One. System automatycznie przygotuje przelew według metody Split payment
Szybkie księgowanie faktur Split payment
Zmiany w przepisach niekoniecznie muszą oznaczać komplikacje i trudności jeśli używasz odpowiednich narzędzi informatycznych. Dzięki SAP Business One z mechanizmem SPUMA OCR:
- oszczędzasz czas
- unikasz pomyłek
- nie narażasz się na konsekwencje finansowe z tytułu ewentualnych kar
Zobacz więcej aktualności
Zobacz jak działa
SAP Business One
na bezpłatnej prezentacji
Umów się z nami na dogodny termin. W ciągu 60-cio minutowej prezentacji on-line przedstawimy Ci możliwości działania systemu i omówimy jego najważniejsze funkcjonalności. Bez zobowiązań.
Umów prezentację

Chcesz poznać wycenę
wdrożenia dla Twojej firmy?
Oblicz wycenę online
Skorzystaj z kalkulatora, aby natychmiast uzyskać orientacyjną cenę systemu SAP Business One, dostosowaną do liczby użytkowników, wybranych obszarów oraz wersji: lokalnej (On-Premise) lub chmurowej (Cloud). Dodatkowe opcje i niestandardowe potrzeby mogą wymagać indywidualnej wyceny.
