E-sprzedaż a wsparcie planowania produkcji
Dzięki dedykowanym raportom i analizom portfela zamówień Unia ma natychmiastową informację o trendach i zapotrzebowaniu na poszczególne produkty. Dlatego może lepiej dostosowywać ofertę do potrzeb rynku i elastycznie planować produkcję. Zaawansowane raporty pozwalają firmie monitorować stany magazynowe i płynnie dostosowywać ilość zapasów do wzrastających potrzeb.
– korzyści z automatyzacji
Sprzedaż internetowa umożliwia dotarcie do nowych odbiorców, ale samo uruchomienie sklepu internetowego jeszcze nie gwarantuje sukcesu. Jak pokazują badania, zrealizowane przez agencję badawczą Mobile Institute**, warto jednocześnie pomyśleć o usprawnieniu zaplecza logistycznego sprzedaży online i likwidacji „wąskich gardeł”.
Ciągła optymalizacja obsługi e-sprzedaży jest konieczna, by Klient decydujący się na zakupy online nie zniechęcił się do firmy, np. zbyt długo oczekując na realizację zamówienia. Dlatego warto zautomatyzować proces e-sprzedaży, by móc sprawnie obsłużyć zamówienia internetowe, bez względu na ich skalę.
Korzyści z automatyzacji sprzedaży online to przede wszystkim:
- Szybka realizacja zamówień
- Optymalizacja procesów logistycznych i magazynowych
- Skrócenie czasu przygotowania wysyłek
- Redukcja ilości pomyłek
- Zwiększenie efektywności pracy magazynu
- Sprawniejsza komunikacja z Klientem
*Źródło: https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/e-commerce-w-polsce-2020.html
** Źródło: https://eizba.pl/raport-e-izby-e-commerce-w-czasie-kryzysu-2020/