LogoSAPBusinessOne

Ewidencja urządzeń odbiorcy w SAP Business One

Ewidencja urządzeń odbiorcy w SAP Business One

Zapraszamy do obejrzenia filmu dotyczącego wsparcia pracy serwisu przy użyciu systemu SAP Business One. Po obejrzeniu filmu dowiecie się jak skutecznie i sprawnie prowadzić serwis urządzeń. Ewidencja urządzeń odbiorcy i baza wiedzy przyspieszają obsługę Klienta serwisowego.

Ewidencja towarów dostarczonych do odbiorców w SAP Business One pozwala na sprawne zarządzanie serwisem i procesem gwarancyjnym. SAP Business One umożliwia rejestrację adresu instalacji urządzenia odbiorcy (by wiedzieć gdzie np. wysłać serwisanta) oraz powiązanie kartoteki urządzenia ze zgłoszeniami serwisowymi, które jego dotyczą, a także umowami serwisowymi. Z tej pozycji mamy również dostęp do dokumentów sprzedażowych i magazynowych związanych z przyjęciem i wydaniem towaru, lub podpiętych załączników (np. skanów kart gwarancyjnych).

Kartoteka urządzenia

Kartoteka urządzenia zawiera zarówno podstawowe informacje na jego temat (informacje o indeksie i numerze seryjnym, kod i namiary kontaktowe do odbiorcy), jak i bardziej rozbudowane powiązania z dokumentacją dotyczącą procesu sprzedaży i obsługi klienta. Można je tworzyć ręcznie lub automatycznie. Baza danych urządzeń odbiorcy znacznie ułatwia zarządzanie sprzedanymi towarami, względem których świadczymy usługi – gwarancyjne i pogwarancyjne.

Baza wiedzy

Baza wiedzy, a dokładniej mówiąc baza danych rozwiązań, pomaga uporządkować typowe problemy i pytania odbiorcy i wyszukiwać informacje przydatne podczas realizacji zgłoszenia serwisowego. Jest ona doskonałym przykładem usprawnień pracy konsultantów działu serwisowego przy wykorzystaniu SAP Business One. Dzięki bazie danych rozwiązań można sprawdzić potencjalne rozwiązania zgłoszeń serwisowych i przyspieszyć czas potrzebny do ich realizacji.

Zobacz więcej bazy wiedzy

Zobacz jak działa
SAP Business One
na bezpłatnej prezentacji

Umów się z nami na dogodny termin. W ciągu 60-cio minutowej prezentacji on-line przedstawimy Ci możliwości działania systemu i omówimy jego najważniejsze funkcjonalności. Bez zobowiązań.

Umów prezentację

Chcesz poznać wycenę
wdrożenia dla Twojej firmy?

Oblicz wycenę online

Skorzystaj z kalkulatora, aby natychmiast uzyskać orientacyjną cenę systemu SAP Business One, dostosowaną do liczby użytkowników, wybranych obszarów oraz wersji: lokalnej (On-Premise) lub chmurowej (Cloud). Dodatkowe opcje i niestandardowe potrzeby mogą wymagać indywidualnej wyceny.

Średni czas przygotowania oferty to 3 dni

Nadchodzi nowa wersja SAP Business One

SAP zapowiada nową wersję 11.0 systemu Business One – to kolejne potwierdzenie dynamicznego rozwoju rozwiązania.

Nowe logo – wyraźny kierunek rozwoju

SAP Business One zyskał odświeżone logo, które odzwierciedla jego dynamiczny rozwój i gotowość na przyszłość.