- Strona główna
- Baza wiedzy
- Klient, lead, dostawca – spójna Kartoteka w SAP Business One
Klient, lead, dostawca – spójna Kartoteka w SAP Business One
Klient, lead, dostawca – spójna Kartoteka w SAP Business One umożliwia łatwy dostęp do bieżących informacji o klientach. W systemie w intuicyjny sposób sięgasz po interesujące Cię dane kiedy tylko chcesz. Tym samym lepiej spełnisz oczekiwania klientów, co powoduje, że wzmacniasz relacje z nimi i więcej sprzedajesz.
Kartoteka Klienta/Dostawcy - jak wygląda i co zawiera?
W systemie w łatwy sposób uporządkujesz informacje na temat kontrahentów tworząc kartoteki partnerów handlowych (klienta, dostawcy czy prospekta). Na kartotece klienta znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące kontrahentów, między innymi:
- dane kontaktowe i adresowe,
- dane poszczególnych osób do kontaktu (imię i nazwisko, adres mailowy, numer telefonu, zajmowane stanowisko etc.)
- otwarte dokumenty WZ,
- listę realizowanych dla tego klienta zleceń,
- listę szans sprzedaży
- dane finansowe,
- warunki płatności z warunkami monitowania.
Z kartoteki możesz też od razu przejść do zgłoszeń serwisowych, zaplanowanych, związanych z tym klientem zadań, umów, czy do analizy 360, prezentującej najważniejsze raporty i wskaźniki KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności).
Kartoteka Klienta– dodawaj własne pola!
Zarówno na kartotece klienta jak w innych miejscach w systemie SAP Business One masz możliwość dodawania własnych pól różnego typu np. pola ze zdjęciem klienta czy z datą urodzenia wybranej osoby do współpracy. Czemu to służy? Jeśli chcesz na przykład wysłać Twojemu klientowi życzenia w dniu jego urodzin, dodajesz na kartotece klienta pole z datą jego urodzenia i automatyzujesz wysyłkę tego typu wiadomości w formie email lub sms. Dzięki temu budujesz dobre relacje z partnerami handlowymi.
Sprawdzaj dane finansowe klientów kiedy chcesz z poziomu kartoteki klienta
Ponieważ część finansowa jest integralną częścią SAP Business One, w dowolnym momencie z kartoteki klienta możesz przejść do danych finansowych. Z tego miejsca od razu sięgasz do informacji dotyczących salda, łatwo przechodzisz do poszczególnych płatności czy faktur. Z poziomu faktury, zamówienia, czy oferty, możesz prześledzić cały proces sprzedaży dzięki mapie relacji.
Poznaj inne funkcjonalności CRM dostępne w SAP Business One!
Zobacz pozostałe filmy z serii CRM i przekonaj się jak w łatwy sposób zarządzać relacjami z klientami, a tym samym sprzedawać i zarabiać więcej. Dowiedz się:
Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentację. Zadzwoń lub napisz.
Zainteresowany?
Newsletter
Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą i świeżymi wiadomośćiami
dotyczącymi systemu SAP Business ONE?
Zapisz sie do naszego Newslettera