Klient, lead, dostawca – spójna Kartoteka w SAP Business One

Klient, lead, dostawca –  spójna Kartoteka w SAP Business One umożliwia łatwy dostęp do bieżących informacji o klientach. W systemie w intuicyjny sposób sięgasz po interesujące Cię dane kiedy tylko chcesz. Tym samym lepiej spełnisz oczekiwania klientów, co powoduje, że wzmacniasz relacje z nimi i więcej sprzedajesz.

Kartoteka Klienta/Dostawcy - jak wygląda i co zawiera?

W systemie w łatwy sposób uporządkujesz informacje na temat kontrahentów tworząc kartoteki partnerów handlowych (klienta, dostawcy czy prospekta). Na kartotece klienta znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące kontrahentów, między innymi:

  • dane kontaktowe i adresowe,
  • dane poszczególnych osób do kontaktu (imię i nazwisko, adres mailowy, numer telefonu, zajmowane stanowisko etc.)
  • otwarte dokumenty WZ,
  • listę realizowanych dla tego klienta zleceń,
  • listę szans sprzedaży
  • dane finansowe,
  • warunki płatności z warunkami monitowania.

Z kartoteki możesz też od razu przejść do zgłoszeń serwisowych, zaplanowanych, związanych z tym klientem zadań, umów, czy do analizy 360, prezentującej najważniejsze raporty i wskaźniki KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności).

Kartoteka Klienta– dodawaj własne pola!

Zarówno na kartotece klienta jak w innych miejscach w systemie SAP Business One masz możliwość dodawania własnych pól różnego typu np. pola ze zdjęciem klienta czy z datą urodzenia wybranej osoby do współpracy. Czemu to służy? Jeśli chcesz na przykład wysłać Twojemu klientowi życzenia w dniu jego urodzin, dodajesz na kartotece klienta pole z datą jego urodzenia i automatyzujesz wysyłkę tego typu wiadomości w formie email lub sms. Dzięki temu budujesz dobre relacje z partnerami handlowymi.    

Sprawdzaj dane finansowe klientów kiedy chcesz z poziomu kartoteki klienta

Ponieważ część finansowa jest integralną częścią SAP Business One, w dowolnym momencie z kartoteki klienta możesz przejść do danych finansowych. Z tego miejsca od razu sięgasz do informacji dotyczących salda, łatwo przechodzisz do poszczególnych płatności czy faktur. Z poziomu faktury, zamówienia, czy oferty, możesz prześledzić cały proces sprzedaży dzięki mapie relacji.

Poznaj inne funkcjonalności CRM dostępne w SAP Business One!

Zobacz pozostałe filmy z serii CRM i przekonaj się jak w łatwy sposób zarządzać relacjami z klientami, a tym samym sprzedawać i zarabiać więcej. Dowiedz się:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentacjęZadzwoń lub napisz.

Zainteresowany?

Znajdź nas na: