Po kliknięciu w widok wykresu widoczna jest kropka na środku ekranu. To pojedynczy punkt danych wskazujący liczbę rekordów, w tym wypadku liczbę wszystkich faktur sprzedaży. Możesz zmienić typ wykresu z liniowego na kolumnowy.
Po lewej stronie wykresu znajdują się trzy bardzo ważne pola. Pierwsze z tych pól jest polem miary. To jest miara, według której wykres przedstawia nam dane. Możesz wybrać inne lub dodatkowe miary z listy. Pozostałe dwa pola tutaj nazywane są polami wymiarów i pokazują pozostałe sześć pól, które zostały wybrane w tabeli. Są to pola nienumeryczne.
Wybierasz Kod odbiorcy i widzisz liczbę faktur w podziale na klientów. Następnie wybierasz drugi wymiar – Status, aby sprawdzić ile z tych faktur jest otwartych, a ile zamkniętych u poszczególnych klientów. W każdej chwili możesz zmienić typ wykresu na skumulowany kolumnowy. Na jego postawie widzisz, ile faktur jest jeszcze niezapłaconych i przez których odbiorców.
Inny widok – sprzedaż poszczególnych towarów w podziale na klientów. Otrzymasz sprzedaż poszczególnych towarów w podziale na klientów. Do wizualizacji możesz wybrać np. wykres mapy termicznej. Patrzysz na łączną sprzedaż według produktu czy według klienta. Ciemnoniebieskie kwadraty oznaczają najczęściej kupowane towary, produkty przez konkretnych klientów. Szare z kolei dają informację, których produktów dany klient nigdy nie kupował. Jest to więc ciekawa analiza, którą możesz oczywiście modyfikować wybierając inne miary, czy wymiary i filtry.