11 stycznia 2021

Luksusowe delikatesy online – serwis deli2.pl już dostępny dla klientów w Warszawie i okolicy

W ostatnich dniach spółka Deli2 S.A. uruchomiła serwis deli2.pl (Delicious Delivery) – internetowe delikatesy oferujące luksusowe towary spożywcze. E-zakupy są dostępne dla klientów z Warszawy i okolic. W kolejnych latach spółka planuje dotrzeć ze swoją ofertą do wszystkich największych polskich aglomeracji.

Deli2.pl - „najlepsze delikatesy, jeden adres”

Nowatorski serwis internetowy oferuje produkty pochodzące od różnych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów luksusowych. Ponieważ istniejące na rynku serwisy „delivery” sprzedają tylko podstawowe produkty spożywcze, spółka Deli2 postawiła stworzyć sklep, którego oferta będzie zgodna z oczekiwaniami bardziej wymagających klientów. Bez wychodzenia z domu, w trybie 24/7 klienci mogą zamówić świeże, a także trudno dostępne towary od sprawdzonych lokalnych producentów czy dostawców. Serwis deli2.pl jako jedyny na warszawskim rynku posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. Co jeszcze można kupić w delikatesach deli2.pl? Świeżo poławiane ryby i owoce morza: turboty, krewetki, ostrygi, ośmiornice, kawior, świetnej jakości mięsa wołowe i wieprzowe, naturalne wędliny, bio warzywa i owoce, trufle czy sery z każdego zakątka świata.

B2C na przykładzie deli2.pl – szybko i pod same drzwi

Spółka w ciągu kilku tygodni uruchomiała sklep internetowy działający na Magento, umożliwiając swoim klientom wygodne zakupy online. Centrum zarządzania całym procesem jest SAP Business One, który oprócz ERP jest platformą komunikacji pomiędzy klientem, sklepem, dostawcą i kurierem. Jak to działa?

Klient składa zamówienie w sklepie internetowym, które następnie jest procesowane w SAP, automatycznie rozdzielane i wysyłane per dostawca. Jednocześnie w aplikacji GeoTraxx kurierzy dostają informację skąd odebrać poszczególne towary od dostawców. Co istotne, data realizacji zamówienia to jednocześnie dzień odbioru towaru od dostawcy – aby był on jak najświeższy. Produkty są następnie rozdzielane na zlecenia, kompletowane i przekazywane kurierom do dostarczenia. Informacja o odbiorcy trafia z SAP do aplikacji GeoTraxx usprawniając planowanie tras.

e-commerce z SAP Business One – zarządzanie sprzedażą w oparciu o zaawansowane raporty i analizy

Dostęp do zaawansowanych, wbudowanych i dedykowanych raportów oraz analiz generowanych w technologii SAP HANA umożliwia stałą kontrolę jakości obsługi jak również dopasowania oferty do oczekiwań klientów. W przypadku deli2.pl jest to szczególnie ważne, ponieważ w ofercie sklepu są też artykuły wymagające specjalnego przechowywania i transportu, np. świeże ryby i owoce morza. Dane analityczne generowane w SAP, dotyczące bieżących zamówień i tendencji zakupowych mają bezpośrednie przełożenie na usprawnienie procesów logistycznych, skrócenie czasu dostawy, a tym samym na jakość dostarczanych towarów i szybkość obsługi klientów.

Serwis internetowy dla najbardziej wymagających Klientów wymaga nowoczesnych rozwiązań. Dlatego korzystamy z platformy informatycznej SAP Business One HANA. Szybka i bezpieczna dostawa, wysoka jakość produktów, najnowsze technologie, a to wszystko pod jednym adresem: www.deli2.pl” – podsumowuje Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Przejdź do paska narzędzi

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Przygotowujemy
kolejne wydarzenie