LogoSAPBusinessOne

Wszystko co powinieneś wiedzieć o CRM

Customer Relationship Management (CRM) to najkrócej mówiąc strategia zarządzania kontaktami i relacjami z klientami, ale też okazjami sprzedażowymi. CRM to narzędzie pozwalające efektywnie budować i utrzymywać relacje biznesowe zarówno z aktualnymi i potencjalnymi klientami.

Wszystko o CRM

Z tego artykułu dowiesz się między innymi:

  • Co to jest CRM i jak może pomóc Twojej firmie?
  • Dlaczego CRM powinien być integralną częścią ERP?
  • Jakie możliwości daje CRM w SAP Business One?
  • Jak personalizowane pulpity w SAP Business One ułatwiają pracę z klientami?
  • Jak kartoteka klienta w SAP Business One wspiera zarządzanie?
  • Jak w łatwy sposób prognozować sprzedaż w SAP Business One?
  • Jak pracować wydajniej z pomocą Oceny Klienta 360?

Co to jest CRM i jak może pomóc Twojej firmie?

CRM umożliwia ustrukturyzowanie wiedzy o klientach i potencjalnych kontrahentach. Pozwala wszystkie dane dotyczące relacji biznesowych gromadzić w jednym miejscu. Porządkuje pracę, wpływa na jej organizację jak również na budowanie strategii sprzedażowych. Ułatwia zarządzanie kontaktami, leadami i szansami sprzedaży. Umożliwia tworzenie kampanii marketingowych, planowanie i przydzielanie zadań, a także dostęp do szczegółowych raportów i analiz.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Dlaczego CRM powinien być integralną częścią ERP?

CRM będący integralną częścią ERP to spójna, jednolita baza danych, umożliwiająca łatwy i intuicyjny dostęp do informacji, automatyczny przepływ danych i zadań, a tym samym lepszą współpracę i komunikację. Dodatkowo, zintegrowana informacja dostępna w systemie „od ręki” daje możliwość szybkiego analizowania kosztów związanych z klientami, np. kosztów pozyskania klienta na każdym etapie działań sprzedażowych.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jakie możliwości daje CRM w SAP Business One?

CRM w SAP Business One daje przede wszystkim dostęp do danych klientów w jednym miejscu, umożliwia budowanie bazy potencjalnych kontrahentów, a także tworzenie szans sprzedaży, ofert, zamówień sprzedaży, kampanii marketingowych, analizowanie leadów sprzedażowych, wizualizację postępów w procesie sprzedaży, a także efektywną sprzedaż oraz opiekę posprzedażową.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jak personalizowane pulpity w SAP Business One ułatwiają pracę z klientami?

Personalizowane pulpity w SAP Business One umożliwiają prosty dostęp do danych w jednym miejscu, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe. W systemie możesz budować pulpit zgody z indywidualnymi preferencjami, korzystać z biblioteki wbudowanych raportów oraz tworzyć swoje raporty. Dzięki SAP HANA możesz analizować dane w czasie rzeczywistym i na ich podstawie budować dalszą strategię działań sprzedażowych.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jak kartoteka klienta w SAP Business One wspiera zarządzanie?

Spójna kartoteka w SAP Business One (Klient, lead, dostawca) umożliwia łatwy dostęp do bieżących informacji o klientach, a tym samym wspiera utrzymanie dobrych relacji z klientami, a co za tym idzie wpływa na zwiększenie sprzedaży. W SAP Business One, na kartotece klienta możesz dowolnie dodawać własne pola i informacje, a także sprawdzać dane finansowe klientów kiedy tylko chcesz.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jak w łatwy sposób prognozować sprzedaż w SAP Business One?

Prognozowanie i kontrolowanie sprzedaży, a także śledzenie wszystkich etapów współpracy z klientami w SAP Business One umożliwiają szanse sprzedaży. W systemie na bieżąco możesz sprawdzać postępy działań handlowych, wspierać zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych celów jak też prognozować potencjalne przychody.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł

Jak pracować wydajniej z pomocą Oceny Klienta 360?

Pełny dostęp do danych o klientach poprzez kokpit Oceny Klienta 360 to przede wszystkim zwiększenie jakości obsługi klientów, wzrost sprzedaży oraz wprowadzenie do firmy nowoczesnego modelu zarządzania opierającego się na wiedzy o klientach.

Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł


Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentację. Zadzwoń lub napisz.

Zobacz więcej bazy wiedzy

Zobacz jak działa
SAP Business One
na bezpłatnej prezentacji

Umów się z nami na dogodny termin. W ciągu 60-cio minutowej prezentacji on-line przedstawimy Ci możliwości działania systemu i omówimy jego najważniejsze funkcjonalności. Bez zobowiązań.

Umów prezentację

Chcesz poznać wycenę
wdrożenia dla Twojej firmy?

Oblicz wycenę online

Skorzystaj z kalkulatora, aby natychmiast uzyskać orientacyjną cenę systemu SAP Business One, dostosowaną do liczby użytkowników, wybranych obszarów oraz wersji: lokalnej (On-Premise) lub chmurowej (Cloud). Dodatkowe opcje i niestandardowe potrzeby mogą wymagać indywidualnej wyceny.

Średni czas przygotowania oferty to 3 dni

Nadchodzi nowa wersja SAP Business One

SAP zapowiada nową wersję 11.0 systemu Business One – to kolejne potwierdzenie dynamicznego rozwoju rozwiązania.

Nowe logo – wyraźny kierunek rozwoju

SAP Business One zyskał odświeżone logo, które odzwierciedla jego dynamiczny rozwój i gotowość na przyszłość.