Czym się zajmujemy
wdrożenia 

OBSŁUGA KLIENTA
- CRM, SPRZEDAŻ
I SERWIS
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dotychczasowych relacji. Przyspieszenie i automatyzacja procesów sprzedaży na każdym jej etapie. Zapewnienie klientom wsparcia na najwyższym poziomie.
ZAKUPY, MAGAZYN,
DYSTRYBUCJA
I LOGISTYKA
Monitorowanie działań operacyjnych: dystrybucji, transferów, transakcji, zamówień, inwentaryzacji. Zarządzanie łańcuchem dostaw. Uproszczenie procesów magazynowych, ich śledzenie i rejestracja.
ZARZĄDZANIE
PROJEKTAMI
I ZASOBAMI
Synchronizacja danych, planowanie przepustowości zasobów, monitorowanie postępu działań, analizowanie kosztów, generowanie raportów dla różnych etapów i aspektów projektu. 
PROGNOZY, MRP
I PRODUKCJA
Gromadzenie danych, generowanie zaleceń i zamówień, utrzymywanie terminowej produkcji. Prognozowanie i ocena skuteczności podejmowanych działań. Zarządzanie cyklem życia produktu.

ANALIZY I RAPORTOWANIE
Analizowanie rezultatów działań i tworzenie intuicyjnych raportów dla każdej sfery działalności firmy na podstawie informacji biznesowych zgromadzonych w jednym elastycznym systemie.

FINANSE, KSIĄGOWOŚĆ I KONTROLING
Zarządzanie finansami, integracja z innymi procesami biznesowymi, raportowanie, przyspieszenie przepływu środków pieniężnych i ich precyzyjna prognoza. Zwiększenie rentowności.Współpracę z nami docenili:

129564
liczba zrealizowanych projektów