- Strona główna
- Baza wiedzy
- Wszystko co powinieneś wiedzieć o CRM
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o CRM
Customer Relationship Management (CRM) to najkrócej mówiąc strategia zarządzania kontaktami i relacjami z klientami, ale też okazjami sprzedażowymi. CRM to narzędzie pozwalające efektywnie budować i utrzymywać relacje biznesowe zarówno z aktualnymi i potencjalnymi klientami.
Z tego artykułu dowiesz się między innymi:
- Co to jest CRM i jak może pomóc Twojej firmie?
- Dlaczego CRM powinien być integralną częścią ERP?
- Jakie możliwości daje CRM w SAP Business One?
- Jak personalizowane pulpity w SAP Business One ułatwiają pracę z klientami?
- Jak kartoteka klienta w SAP Business One wspiera zarządzanie?
- Jak w łatwy sposób prognozować sprzedaż w SAP Business One?
- Jak pracować wydajniej z pomocą Oceny Klienta 360?
Co to jest CRM i jak może pomóc Twojej firmie?
CRM umożliwia ustrukturyzowanie wiedzy o klientach i potencjalnych kontrahentach. Pozwala wszystkie dane dotyczące relacji biznesowych gromadzić w jednym miejscu. Porządkuje pracę, wpływa na jej organizację jak również na budowanie strategii sprzedażowych. Ułatwia zarządzanie kontaktami, leadami i szansami sprzedaży. Umożliwia tworzenie kampanii marketingowych, planowanie i przydzielanie zadań, a także dostęp do szczegółowych raportów i analiz.
Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł
Dlaczego CRM powinien być integralną częścią ERP?
CRM będący integralną częścią ERP to spójna, jednolita baza danych, umożliwiająca łatwy i intuicyjny dostęp do informacji, automatyczny przepływ danych i zadań, a tym samym lepszą współpracę i komunikację. Dodatkowo, zintegrowana informacja dostępna w systemie „od ręki” daje możliwość szybkiego analizowania kosztów związanych z klientami, np. kosztów pozyskania klienta na każdym etapie działań sprzedażowych.
Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł
Jakie możliwości daje CRM w SAP Business One?
CRM w SAP Business One daje przede wszystkim dostęp do danych klientów w jednym miejscu, umożliwia budowanie bazy potencjalnych kontrahentów, a także tworzenie szans sprzedaży, ofert, zamówień sprzedaży, kampanii marketingowych, analizowanie leadów sprzedażowych, wizualizację postępów w procesie sprzedaży, a także efektywną sprzedaż oraz opiekę posprzedażową.
Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł
Jak personalizowane pulpity w SAP Business One ułatwiają pracę z klientami?
Personalizowane pulpity w SAP Business One umożliwiają prosty dostęp do danych w jednym miejscu, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe. W systemie możesz budować pulpit zgody z indywidualnymi preferencjami, korzystać z biblioteki wbudowanych raportów oraz tworzyć swoje raporty. Dzięki SAP HANA możesz analizować dane w czasie rzeczywistym i na ich podstawie budować dalszą strategię działań sprzedażowych.
Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł
Jak kartoteka klienta w SAP Business One wspiera zarządzanie?
Spójna kartoteka w SAP Business One (Klient, lead, dostawca) umożliwia łatwy dostęp do bieżących informacji o klientach, a tym samym wspiera utrzymanie dobrych relacji z klientami, a co za tym idzie wpływa na zwiększenie sprzedaży. W SAP Business One, na kartotece klienta możesz dowolnie dodawać własne pola i informacje, a także sprawdzać dane finansowe klientów kiedy tylko chcesz.
Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł
Jak w łatwy sposób prognozować sprzedaż w SAP Business One?
Prognozowanie i kontrolowanie sprzedaży, a także śledzenie wszystkich etapów współpracy z klientami w SAP Business One umożliwiają szanse sprzedaży. W systemie na bieżąco możesz sprawdzać postępy działań handlowych, wspierać zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych celów jak też prognozować potencjalne przychody.
Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł
Jak pracować wydajniej z pomocą Oceny Klienta 360?
Pełny dostęp do danych o klientach poprzez kokpit Oceny Klienta 360 to przede wszystkim zwiększenie jakości obsługi klientów, wzrost sprzedaży oraz wprowadzenie do firmy nowoczesnego modelu zarządzania opierającego się na wiedzy o klientach.
Czytaj więcej: Szczegółowy artykuł
Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentację online –WYBIERZ TERMIN
Zainteresowany?
Newsletter
Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą i świeżymi wiadomośćiami
dotyczącymi systemu SAP Business ONE?
Zapisz sie do naszego Newslettera