Ewidencja wyposażenia pracowników w SAP Business One

SAP Business One to zintegrowany system ERP do obsługi wszystkich procesów w firmie. Co więcej, SAP Business One jest także doskonałym narzędziem do raportowania, także w zakresie zarządzania wyposażeniem pracowników. Sprawdź jak ewidencja wyposażenia w SAP Business One może ułatwić zarządzaniem zasobami przydzielanymi pracownikom.

Katalog wzajemnie powiązanych kartotek wyposażenia oraz szybkie i skuteczne raportowanie znacznie ułatwia pracę. W ramach nadzoru nad wyposażeniem firmowym SAP Business One pozwala na:

  • rejestrację wyposażenia
  • prowadzenie kartotek sprzętu i licencji
  • automatyczne protokoły przekazania i zwrotu
  • dostęp do historii użytkowania
  • nadzór nad przeglądami technicznymi
  • powiązanie kartotek sprzętu z dokumentami zakupu i sprzedaży (lub likwidacji środka trwałego)
  • dostarcza także informacji o statusie wyposażenia i jego aktualnej wartości

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close