Średni czas przygotowania oferty to 3 dni


Porady użytkowe SAP Business One HANA – wsparcie działu sprzedaży
Wsparcie działu sprzedaży w SAP Business One
Zapraszamy do obejrzenia filmu dotyczącego wsparcia pracy Działu Sprzedaży w SAP Business One.
System wspomaga zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań. Umożliwia rejestrację przebiegu kontaktów z potencjalnymi Klientami. Pozwala na sprawdzenie statusu szans sprzedaży i weryfikację postępów w negocjacjach handlowych. SAP Business One to źródło wiedzy dla wszystkich pracowników działu. Także podczas pracy w terenie.
Stały kontakt z klientem na każdym etapie negocjacji handlowych
SAP Business One daje możliwość śledzenia wszystkich etapów współpracy z klientami. Od nawiązania kontaktu, po finalizację transakcji. Dzięki możliwości wglądu w Szanse sprzedaży w bazie CRM, można na bieżąco śledzić postępy negocjacji handlowych. Dodatkowo wspierać zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań.
SAP Business One pozwala na szybkie reagowanie w dynamicznie zmieniającej się sytuacji w kontaktach z klientami. Dzięki dostępowi do kalendarzy pracowników działu sprzedaży, można szybko modyfikować listę ich działań i informować o zmianach. Bez konieczności ich obecności w biurze.
Dzięki SAP Business One można efektywnie wspierać pracę działu sprzedaży. Na bieżąco informować o decyzjach klienta. Co więcej śledzić ustalenia podczas spotkań. Reagować na zmiany dokonując korekt w kalendarzach sprzedawców. Utrzymując przy tym stały kontakt z potencjalnymi klientami.
Zobacz więcej bazy wiedzy
Zobacz jak działa
SAP Business One
na bezpłatnej prezentacji
Umów się z nami na dogodny termin. W ciągu 60-cio minutowej prezentacji on-line przedstawimy Ci możliwości działania systemu i omówimy jego najważniejsze funkcjonalności. Bez zobowiązań.
Umów prezentację

Chcesz poznać wycenę
wdrożenia dla Twojej firmy?
Oblicz wycenę online
Skorzystaj z kalkulatora, aby natychmiast uzyskać orientacyjną cenę systemu SAP Business One, dostosowaną do liczby użytkowników, wybranych obszarów oraz wersji: lokalnej (On-Premise) lub chmurowej (Cloud). Dodatkowe opcje i niestandardowe potrzeby mogą wymagać indywidualnej wyceny.
