Wsparcie działu sprzedaży w SAP Business One

Zapraszamy do obejrzenia filmu dotyczącego wsparcia pracy Działu Sprzedaży w SAP Business One. 

System wspomaga zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań. Umożliwia rejestrację przebiegu kontaktów z potencjalnymi Klientami. Pozwala na sprawdzenie statusu szans sprzedaży i weryfikację postępów w negocjacjach handlowych. SAP Business One to źródło wiedzy dla wszystkich pracowników działu. Także podczas pracy w terenie.

Stały kontakt z klientem na każdym etapie negocjacji handlowych

SAP Business One daje możliwość śledzenia wszystkich etapów współpracy z klientami. Od nawiązania kontaktu, po finalizację transakcji. Dzięki możliwości wglądu w Szanse sprzedaży w bazie CRM, można na bieżąco śledzić postępy negocjacji handlowych. Dodatkowo wspierać zespoły sprzedażowe w realizacji zaplanowanych działań.

SAP Business One pozwala na szybkie reagowanie w dynamicznie zmieniającej się sytuacji w kontaktach z klientami. Dzięki dostępowi do kalendarzy pracowników działu sprzedaży, można szybko modyfikować listę ich działań i informować o zmianach. Bez konieczności ich obecności w biurze.

Wsparcie działu sprzedaży

Dzięki SAP Business One można efektywnie wspierać pracę działu sprzedaży. Na bieżąco informować o decyzjach klienta. Co więcej śledzić ustalenia podczas spotkań. Reagować na zmiany dokonując korekt w kalendarzach sprzedawców. Utrzymując przy tym stały kontakt z potencjalnymi klientami.

Zainteresowany?

Znajdź nas na: