LogoSAPBusinessOne

Wycena wdrożenia

Krok 1

Wybór
rozwiązania

Za pomocą tego kalkulatora szybko uzyskasz szacunkową wycenę wdrożenia SAP Business One. Zaznacz wybraną opcję: On-Premise lub Cloud.

Otrzymane kwoty maja charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej.

Krok 2

Liczba użytkowników
firmy

Liczba użytkowników:

Krok 3

Konfiguracja

Koszt wdrożenia zależy od zakresu funkcjonalnego systemu i specyfiki branży – zaznacz dodatkowe obszary, takie jak produkcja, CRM, serwis czy zarządzanie projektami, jeśli są potrzebne w Twojej firmie.

Finanse i Księgowość

Księga główna

Zawiera wszystkie funkcje i raporty wymagane do realizacji operacji księgowych i finansowych w organizacji. Umożliwia dokumentację wszystkich transakcji finansowych i księgowych.

Podatki

Uwzględnia wszystkie raporty podatkowe zgodnie z przepisami w każdym kraju.

Banki

Funkcjonalność służy do wykonywania wszystkich transakcji finansowych zarówno bankowych jak i kasowych

Rachunek kosztów

Oprócz prowadzenia standardowej księgowości wiele firm wykonuje również analizy kosztów i przychodów, za pomocą których oceniana jest efektywność działań lub działów biznesowych.

Środki trwałe

W aplikacji można efektywnie zarządzać środkami trwałymi. Funkcja obsługi środków trwałych zapewnia fizyczną i finansową kontrolę nad całym okresem użytkowania środka trwałego, od chwili nabycia aż po amortyzację, przeszacowanie, utylizację lub sprzedaż.

Logistyka i Produkcja

Sprzedaż

Moduł ten obejmuje pełen proces sprzedaży począwszy od tworzenia oferty dla odbiorców aż po fakturowanie, tworzenie dokumentów tymczasowych oraz wydruk. SAP Business One udostępnia szeroki zakres dokumentów sprzedaży, które odnoszą się do różnych etapów procesu sprzedaży.

Zakupy

Moduł umożliwia zarządzanie całym procesem zakupu, począwszy od obsługi zamówień, a skończywszy na przetwarzaniu faktur. Ponadto pozwala na tworzenie różnych raportów w celu analizy informacji o zakupach, dotyczących np. analizy wolumenu zakupu, wiekowania zobowiązań wobec dostawców itd.

Zapasy

Moduł umożliwia optymalizację zarządzania magazynem, w tym zarządzanie danymi materiału, prace z numerami seryjnymi i numerami partii, zarządzanie wszystkimi transakcjami magazynowymi, zarządzanie cennikami, upustami okresowymi i ilościowymi oraz cenami specjalnymi, kompletację dostaw, generowanie raportów dotyczących zapasów.

Produkcja

Moduł Produkcja służy do tworzenia i opracowywania:
– drzew produktów (BOM), ktore okreslają ilości komponentów i operacji
– zleceń produkcyjnych, stanowiących zbiór instrukcji dotyczących planowania i produkcji.
Dzięki nim możliwe jest śledzenie wszystkich transakcji, które wiążą się z procesem produkcji.

MRP

Moduł planowania potrzeb materiałowych (MRP) umożliwia zaplanowanie potrzeb materiałowych dla procesu produkcji lub zakupu na podstawie oceny istniejących stanów magazynowych, zapotrzebowania i dostaw względem zmieniających się parametrów planowania (takich jak: czas realizacji, produkcja własna lub zakup z zewnątrz, dni wolne).

CRM/SRM

Zarządzanie klientami i dostawcami

Moduł Partnerzy Handlowi umożliwia zarządzanie wszystkimi informacjami, które są istotne dla relacji z odbiorcami, dostawcami oraz prospektami (leadami). Kartoteka Partnera Handlowego zawiera m.in. informacje o: danych adresowych, osobach do kontaktu, otwartych zamówieniach, Wz-ach, szansach sprzedaży, a także o warunkach płatności, informacjach finansowych i logistycznych.

Zarządzanie zadaniami

Zadania (działania) odnoszą się do interakcji z partnerami handlowymi, takich jak rozmowy telefoniczne, spotkania, zadania, notatki i inne. Możliwe jest planowanie i zarządzanie zadaniami jednorazowymi lub okresowymi, zarówno dla pojedynczych użytkowników jak i zespołów.

Szanse sprzedaży

Moduł Szanse sprzedaży pozwala na śledzenie i analizowanie szans sprzedaży na podstawie postępu działań, takich jak spotkania, negocjacje oraz inne zdarzenia w lejku sprzedaży.

Lejek sprzedaży

Lejek sprzedaży umożliwia wizualne przedstawienie etapów procesu sprzedaży oraz monitorowanie postępu działań handlowych na każdym z nich.

Kampanie marketingowe

Kampanie marketingowe w SAP Business One pozwalają na tworzenie prostych akcji promocyjnych, zarządzanie listami odbiorców i monitorowanie ich efektów w powiązaniu z wynikami sprzedaży.

Serwis i projekty

Zgłoszenia serwisowe

Jeśli Twoja firma świadczy usługi wsparcia lub serwisu dla swoich klientów, możesz zarządzać planowaniem usług, zgłoszeniami serwisowymi, umowami, rozliczeniami.

Umowy serwisowe

Umowy serwisowe ułatwiają zarządzające warunkami i zakresem usług serwisowych świadczonych dla klientów, umożliwiające kontrolę nad realizacją, rozliczeniami i terminami świadczeń.

Kartoteki urządzeń

Kartoteki urządzeń służą do rejestrowania, zarządzania i monitorowania informacji o urządzeniach własnych oraz sprzedanych klientom, wraz z pełną historią ich serwisu i eksploatacji.

Baza wiedzy

Baza wiedzy to centralne miejsce gromadzące dokumentację, instrukcje, procedury oraz informacje techniczne, które wspierają użytkowników i serwisantów w efektywnym zarządzaniu i obsłudze systemu oraz urządzeń.

Zarządzanie projektami

Ta funkcjonalność ułatwia monitorowanie postępu zadań, etapów i faz, analizowanie budżetu i kosztów oraz generowanie raportów dla różnych aspektów projektu, takich jak analizy etapów, nierozwiązane problemy i zasoby.

Business intelligence

Zintegrowane raporty

SAP Business One zawiera zintegrowany i wszechstronny moduł Raporty, który zawiera raporty z wszystkich obszarów obsługiwanych przez system, są to m.in. raporty finansowe, sprzedaży i szans sprzedaży, zakupu, magazynowe, produkcyjne, serwisowe i projektowe. Raporty mogą być analizowane w różny sposób dzięki funkcjom wyboru, filtrowania, sortowania

Analiza interaktywna

Funkcja raportowania przy użyciu MS Excel w oparciu o warstwę semantyczną dostępną w SAP HANA. Wykorzystuj znane funkcje i tabele przestawne MS Excel do analizy danych pozyskiwanych online, wprost z bazy danych SAP.

Analiza uniwersalna

Poza wszechstronną analityką dostępną w wersji SAP HANA, zyskujesz dostęp do narzędzi, które umożliwią Ci samodzielne przygotowanie spersonalizowanych wizualizacji danych np. w formie wskaźników KPI, czy dashboardów.

Dashboardy i KPI's

SAP Business One HANA zapewnia dostęp rozbudowanych możliwości analizowania danych, w tym do zaawansowanych kokpitów, dashboardów i wskaźników KPI, które użytkownik może samodzielnie personalizować.

Ocena 360

Zaawansowany pulpit oceny klienta z najważniejszymi, zagregowanymi kluczowymi danymi i wskaźnikami wydajności.

Usługi wdrożeniowe

Wdrożenie

Wdrożenie podstawowe, obejmujące instalację systemu, wykreowanie bazy danych (środowisko produkcyjne i testowe), standardową konfiguracją i parametryzację oprogramowania, migrację danych podstawowych (dane teleadresowe kontrahentów, otwarte dokumenty, cenniki, stany magazynowe z wyceną), szkolenia, testy oraz asystę po starcie produktywnym (*Jeśli chcesz precyzyjnie określić cenę wdrożenia skontaktuj się z nami)

Krok 4

Opcje
dodatkowe

Jeśli interesują Cię opcje dodatkowe (DMS, WMS, MES …) zaznacz je i przejdź dalej by wypełnić formularz kontaktowy. W ciągu kilku dni przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę.

Krok 5

Wycena

Wariant:

Ilość licencji:

5

Razem wdrożenie:

80 000 zł

Suma

120 200 zł

    Formularz kontaktowy

    * Pola wymagane

    Gotowe!

    Twoje zapytanie
    zostało wysłane

    Wkrótce skontaktujemy się z Tobą, by doprecyzować potrzeby i oczekiwania, a następnie w ciągu kilku dni przygotujemy wstępną, indywidualną wycenę.

    Dowiedz się co składa się na koszty wdrożenia        Sprawdź możliwości finansowania

    Kwota wyceny: 0

    Licencje msc.: 0

    Wdrożenie: 0

    Dowiedz się co składa się na koszty wdrożenia        Sprawdź możliwości finansowania

    Nadchodzi nowa wersja SAP Business One

    SAP zapowiada nową wersję 11.0 systemu Business One – to kolejne potwierdzenie dynamicznego rozwoju rozwiązania.

    Nowe logo – wyraźny kierunek rozwoju

    SAP Business One zyskał odświeżone logo, które odzwierciedla jego dynamiczny rozwój i gotowość na przyszłość.