Krok 1
Wybór
rozwiązania
Za pomocą tego kalkulatora szybko uzyskasz szacunkową wycenę wdrożenia SAP Business One. Zaznacz wybraną opcję: On-Premise lub Cloud.
Otrzymane kwoty maja charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej.
Krok 2
Liczba użytkowników
firmy
min: 2 – max: 50
Powyżej 50 użytkowników kontakt indywidualny
Liczba użytkowników:
Krok 3
Konfiguracja
Koszt wdrożenia zależy od zakresu funkcjonalnego systemu i specyfiki branży – zaznacz dodatkowe obszary, takie jak produkcja, CRM, serwis czy zarządzanie projektami, jeśli są potrzebne w Twojej firmie.
Finanse i Księgowość
Księga główna
Zawiera wszystkie funkcje i raporty wymagane do realizacji operacji księgowych i finansowych w organizacji. Umożliwia dokumentację wszystkich transakcji finansowych i księgowych.
Podatki
Uwzględnia wszystkie raporty podatkowe zgodnie z przepisami w każdym kraju.
Banki
Funkcjonalność służy do wykonywania wszystkich transakcji finansowych zarówno bankowych jak i kasowych
Rachunek kosztów
Oprócz prowadzenia standardowej księgowości wiele firm wykonuje również analizy kosztów i przychodów, za pomocą których oceniana jest efektywność działań lub działów biznesowych.
Środki trwałe
W aplikacji można efektywnie zarządzać środkami trwałymi. Funkcja obsługi środków trwałych zapewnia fizyczną i finansową kontrolę nad całym okresem użytkowania środka trwałego, od chwili nabycia aż po amortyzację, przeszacowanie, utylizację lub sprzedaż.
Logistyka i Produkcja
Sprzedaż
Moduł ten obejmuje pełen proces sprzedaży począwszy od tworzenia oferty dla odbiorców aż po fakturowanie, tworzenie dokumentów tymczasowych oraz wydruk. SAP Business One udostępnia szeroki zakres dokumentów sprzedaży, które odnoszą się do różnych etapów procesu sprzedaży.
Zakupy
Moduł umożliwia zarządzanie całym procesem zakupu, począwszy od obsługi zamówień, a skończywszy na przetwarzaniu faktur. Ponadto pozwala na tworzenie różnych raportów w celu analizy informacji o zakupach, dotyczących np. analizy wolumenu zakupu, wiekowania zobowiązań wobec dostawców itd.
Zapasy
Moduł umożliwia optymalizację zarządzania magazynem, w tym zarządzanie danymi materiału, prace z numerami seryjnymi i numerami partii, zarządzanie wszystkimi transakcjami magazynowymi, zarządzanie cennikami, upustami okresowymi i ilościowymi oraz cenami specjalnymi, kompletację dostaw, generowanie raportów dotyczących zapasów.
Produkcja
Moduł Produkcja służy do tworzenia i opracowywania:
– drzew produktów (BOM), ktore okreslają ilości komponentów i operacji
– zleceń produkcyjnych, stanowiących zbiór instrukcji dotyczących planowania i produkcji.
Dzięki nim możliwe jest śledzenie wszystkich transakcji, które wiążą się z procesem produkcji.
MRP
Moduł planowania potrzeb materiałowych (MRP) umożliwia zaplanowanie potrzeb materiałowych dla procesu produkcji lub zakupu na podstawie oceny istniejących stanów magazynowych, zapotrzebowania i dostaw względem zmieniających się parametrów planowania (takich jak: czas realizacji, produkcja własna lub zakup z zewnątrz, dni wolne).
CRM/SRM
Zarządzanie klientami i dostawcami
Moduł Partnerzy Handlowi umożliwia zarządzanie wszystkimi informacjami, które są istotne dla relacji z odbiorcami, dostawcami oraz prospektami (leadami). Kartoteka Partnera Handlowego zawiera m.in. informacje o: danych adresowych, osobach do kontaktu, otwartych zamówieniach, Wz-ach, szansach sprzedaży, a także o warunkach płatności, informacjach finansowych i logistycznych.
Zarządzanie zadaniami
Zadania (działania) odnoszą się do interakcji z partnerami handlowymi, takich jak rozmowy telefoniczne, spotkania, zadania, notatki i inne. Możliwe jest planowanie i zarządzanie zadaniami jednorazowymi lub okresowymi, zarówno dla pojedynczych użytkowników jak i zespołów.
Szanse sprzedaży
Moduł Szanse sprzedaży pozwala na śledzenie i analizowanie szans sprzedaży na podstawie postępu działań, takich jak spotkania, negocjacje oraz inne zdarzenia w lejku sprzedaży.
Lejek sprzedaży
Lejek sprzedaży umożliwia wizualne przedstawienie etapów procesu sprzedaży oraz monitorowanie postępu działań handlowych na każdym z nich.
Kampanie marketingowe
Kampanie marketingowe w SAP Business One pozwalają na tworzenie prostych akcji promocyjnych, zarządzanie listami odbiorców i monitorowanie ich efektów w powiązaniu z wynikami sprzedaży.
Serwis i projekty
Zgłoszenia serwisowe
Jeśli Twoja firma świadczy usługi wsparcia lub serwisu dla swoich klientów, możesz zarządzać planowaniem usług, zgłoszeniami serwisowymi, umowami, rozliczeniami.
Umowy serwisowe
Umowy serwisowe ułatwiają zarządzające warunkami i zakresem usług serwisowych świadczonych dla klientów, umożliwiające kontrolę nad realizacją, rozliczeniami i terminami świadczeń.
Kartoteki urządzeń
Kartoteki urządzeń służą do rejestrowania, zarządzania i monitorowania informacji o urządzeniach własnych oraz sprzedanych klientom, wraz z pełną historią ich serwisu i eksploatacji.
Baza wiedzy
Baza wiedzy to centralne miejsce gromadzące dokumentację, instrukcje, procedury oraz informacje techniczne, które wspierają użytkowników i serwisantów w efektywnym zarządzaniu i obsłudze systemu oraz urządzeń.
Zarządzanie projektami
Ta funkcjonalność ułatwia monitorowanie postępu zadań, etapów i faz, analizowanie budżetu i kosztów oraz generowanie raportów dla różnych aspektów projektu, takich jak analizy etapów, nierozwiązane problemy i zasoby.
Business intelligence
Zintegrowane raporty
SAP Business One zawiera zintegrowany i wszechstronny moduł Raporty, który zawiera raporty z wszystkich obszarów obsługiwanych przez system, są to m.in. raporty finansowe, sprzedaży i szans sprzedaży, zakupu, magazynowe, produkcyjne, serwisowe i projektowe. Raporty mogą być analizowane w różny sposób dzięki funkcjom wyboru, filtrowania, sortowania
Analiza interaktywna
Funkcja raportowania przy użyciu MS Excel w oparciu o warstwę semantyczną dostępną w SAP HANA. Wykorzystuj znane funkcje i tabele przestawne MS Excel do analizy danych pozyskiwanych online, wprost z bazy danych SAP.
Analiza uniwersalna
Poza wszechstronną analityką dostępną w wersji SAP HANA, zyskujesz dostęp do narzędzi, które umożliwią Ci samodzielne przygotowanie spersonalizowanych wizualizacji danych np. w formie wskaźników KPI, czy dashboardów.
Dashboardy i KPI's
SAP Business One HANA zapewnia dostęp rozbudowanych możliwości analizowania danych, w tym do zaawansowanych kokpitów, dashboardów i wskaźników KPI, które użytkownik może samodzielnie personalizować.
Ocena 360
Zaawansowany pulpit oceny klienta z najważniejszymi, zagregowanymi kluczowymi danymi i wskaźnikami wydajności.
Usługi wdrożeniowe
Wdrożenie
Wdrożenie podstawowe, obejmujące instalację systemu, wykreowanie bazy danych (środowisko produkcyjne i testowe), standardową konfiguracją i parametryzację oprogramowania, migrację danych podstawowych (dane teleadresowe kontrahentów, otwarte dokumenty, cenniki, stany magazynowe z wyceną), szkolenia, testy oraz asystę po starcie produktywnym (*Jeśli chcesz precyzyjnie określić cenę wdrożenia skontaktuj się z nami)
Krok 4
Opcje
dodatkowe
Jeśli interesują Cię opcje dodatkowe (DMS, WMS, MES …) zaznacz je i przejdź dalej by wypełnić formularz kontaktowy. W ciągu kilku dni przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę.
Krok 5
Wycena
Wariant:
Ilość licencji:
5
Razem wdrożenie:
80 000 zł
Suma
120 200 zł
Gotowe!
Twoje zapytanie
zostało wysłane
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą, by doprecyzować potrzeby i oczekiwania, a następnie w ciągu kilku dni przygotujemy wstępną, indywidualną wycenę.
Dowiedz się co składa się na koszty wdrożenia Sprawdź możliwości finansowania
Kwota wyceny: 0 zł
Licencje msc.: 0 zł
Wdrożenie: 0 zł
Dowiedz się co składa się na koszty wdrożenia Sprawdź możliwości finansowania
