Średni czas przygotowania oferty to 3 dni


SAP Customer Checkout
SAP Customer Checkout dla SAP Business One to doskonałe rozwiązanie dla punktów sprzedaży detalicznej, dedykowane m.in.: gastronomii, rozrywce, branży sportowej. Intuicyjny interfejs został zoptymalizowany pod kątem szybkiej sprzedaży i wygody użytkowania. Dzięki temu pozwala na szybką rejestrację transakcji. System przeznaczony jest do pracy z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych oraz drukarkami fiskalnymi. Obsługuje również terminale płatnicze i wagi. Wyposażone w ekrany dotykowe punkty sprzedaży pozwalają usprawnić obsługę klienta. Ponadto możesz korzystać z rozwiązania zarówno w trybie online, jak i offline, umożliwiając pracownikom przetwarzanie i rejestrowanie sprzedaży, nawet gdy połączenie internetowe zostanie przerwane.

SAP Customer Checkout – kluczowe możliwości:
SAP Customer Checkout jest w pełni zintegrowany z SAP Business One, co pozwala na korzystanie z centralnej bazy kontrahentów, towarów i cenników. Umożliwia też szybkie raportowanie, zarówno dla personelu sklepu jak i właścicieli.
Proces sprzedaży – Rozwiązanie obejmuje wszystkie funkcje potrzebne w punkcie sprzedaży: przyciski szybkiego wyboru artykułów, obsługę rabatów, zwrotów, programów lojalnościowych, wystawianie faktur, różne opcje płatności, raporty dobowe i okresowe. Dodatkowo dla gastronomii dostępna jest funkcja zarządzania stolikami (table service).
Płatności – SAP Customer Checkout pozwala na realizację płatności zarówno gotówką jak i kartą kredytową. Dzięki integracji z terminalem płatniczym można oferować opcję płatności bezgotówkowych, płatność mieszaną (część gotówką, część kartą), płatność w innych walutach. Można też łączyć zamówienia klientów za pomocą kilku kliknięć. Stali Klienci mogą korzystać z płatności za pomocą punktów lojalnościowych.
Zarządzanie danymi podstawowymi – Dzięki integracji z ERP pracownicy sklepu lub punktu sprzedaży mogą korzystać z centralnej bazy artykułów, cenników i danych kontrahentów w SAP Business One.
Integracja w czasie rzeczywistym – Dane magazynowe i księgowe zapisywane są w bazie w czasie rzeczywistym. Ta ścisła integracja z ERP jest dwukierunkowa – z jednej strony transakcje natychmiast przesyłane są bezpośrednio do SAP Business One i mogą być analizowane tego samego dnia. Z drugiej – bieżąca synchronizacja danych magazynowych i sprzedażowych pozwala na szybki dostęp do rzeczywistych stanów na magazynie i aktualnych cen.
Raportowanie – SAP Customer Checkout udostępnia raporty w czasie rzeczywistym. Można na bieżąco weryfikować obroty wg sklepu/kasjera w danym dniu, lub generować raporty sprzedaży wg produktu lub grup produktowych. Dzięki temu można kontrolować wyniki finansowe danego sklepu/pracownika i uzyskiwać wszystkie istotne dane tego samego dnia.
Elastyczność – Można elastycznie rozszerzać i dostosowywać rozwiązanie do zmieniających się potrzeb oraz integrować z innymi produktami SAP, takimi jak SAP Analytics Cloud, aby uzyskać jeszcze więcej nowych możliwości
Program kasowy dla SAP Business One – najważniejsze korzyści:
- Szybka i wydajna obsługa klienta detalicznego
- Sprawna obsługa różnych rodzajów płatności, programów lojalnościowych i rabatów
- Intuicyjny interfejs zoptymalizowany pod kątem szybkiej sprzedaży
- Pełna integracja z SAP Business One w czasie rzeczywistym
- Centralne zarządzanie siecią punktów sprzedaży detalicznej z jednego miejsca
- Błyskawiczne raporty dla centrali – analiza wyników pracowników, obrotów i stanu zapasów
- Możliwość pracy on-line i off-line
- Ogromna elastyczność umożliwiająca rozwój aplikacji
Zobacz jak działa
SAP Business One
na bezpłatnej prezentacji
Umów się z nami na dogodny termin. W ciągu 60-cio minutowej prezentacji on-line przedstawimy Ci możliwości działania systemu i omówimy jego najważniejsze funkcjonalności. Bez zobowiązań.
Umów prezentację

Chcesz poznać wycenę
wdrożenia dla Twojej firmy?
Oblicz wycenę online
Skorzystaj z kalkulatora, aby natychmiast uzyskać orientacyjną cenę systemu SAP Business One, dostosowaną do liczby użytkowników, wybranych obszarów oraz wersji: lokalnej (On-Premise) lub chmurowej (Cloud). Dodatkowe opcje i niestandardowe potrzeby mogą wymagać indywidualnej wyceny.
