Oprogramowanie do zarządzania biznesem

SAP Business One - oprogramowanie dla firm

Kokpit CRM SAP Business One

SAP Business One – program dla firm, to nowoczesna cyfrowa platforma wspierająca zarządzanie biznesem, dostarczająca niezbędnych informacji dotyczących wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, takich jak: sprzedaż, zakup, CRM, produkcja, logistyka, zarządzanie magazynem, projektami, aż po analizy, raportowanie i księgowość. Umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym czasie i miejscu, także przy użyciu urządzeń mobilnych. SAP Business One to elastyczne oprogramowanie dla biznesu, ponieważ łatwo integruje się z zewnętrznymi aplikacjami oraz funkcjonalności można w dowolny sposób rozszerzać i dostosowywać do indywidualnych potrzeb firm. Ten program dla firmy automatyzuje procesy i umożliwia ich sprawną obsługę na każdym etapie.  

Oprogramowanie dla firm - SAP Business One

SAP Business One to program do zarządzania firmą, zaprojektowany dla potrzeb średnich i mniejszych przedsiębiorstw, zbudowany w oparciu o doświadczenie i najlepsze praktyki SAP – wiodącego producenta oprogramowania dla firm na świecie. SAP Business One wyróżnia się przede wszystkim tym, że jest kompletnym, zintegrowanym systemem ERP (Enterprise Resource Planning), sprawdzonym przez 70 tysięcy firm w ponad 170 krajach. To międzynarodowy program dla firm, obsługujący 28 języków i posiadający 50 wersji lokalnych. Jest na bieżąco dostosowywany do zmieniających się przepisów prawnych w danym kraju. Skutecznie wspiera przedsiębiorstwa posiadające wiele jednostek biznesowych, spółek i oddziałów, również za granicą. Umożliwia szeroki dostęp do narzędzi wspierających analizę danych dzięki technologii SAP HANA.

SAP HANA 10 kokpit fiori

Oprogramowanie dla firm usługowych, handlowych i produkcyjnych

System do zarządzania firmą SAP Business One to program pozwalający skutecznie prowadzić firmę z każdej branży. Jest dobrym wyborem zarówno dla firm produkcyjnych,  usługowych jak i handlowych. Dostępny jest w opcji on-premise, czyli lokalnie, ale także Cloud (w chmurze). System jest elastyczny i konfigurowalny m.in. dzięki rozszerzeniom funkcjonalnym (add-on’s). Można go dopasować do specyficznych wymagań firmy lub branży. Add-onów jest ponad 500 – zintegrowanych i certyfikowanych rozwiązań, które poszerzają funkcje systemu tak, aby skutecznie zarządzać nawet najbardziej wymagającym biznesem.   

Wdrożenia SAP Business One usługi

System dla firm usługowych

  • Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
  • Prowadzenie kampanii marketingowych
  • Elektroniczny obieg dokumentów (SPUMA)
  • Serwis i obsługa Klienta
  • Zarządzanie projektami
  • Kontrola kosztów i postępów realizowanych projektów
Wdrożenia SAP Business One handel

System do zarządzania w handlu

  • Zarządzanie CRM i obsługa Klienta
  • Kontrola stanów magazynowych
  • Planowanie i prognozowanie  sprzedaży
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Obsługa procesów end-to-end
  • KPI i rozliczanie handlowców
Wdrożenia SAP Business One produkcja

Oprogramowanie dla firm produkcyjnych

  • Harmonogramowanie produkcji
  • Automatyzacja procesów
  • Obsługa lokalizacji magazynowych
  • Logistyka produkcji
  • Kontrola jakości
  • MRP
  • Numery seryjne partii (traceability)

Program do zarządzania firmą - jakie obszary obsługuje?

SAP Business One –  kompleksowa platforma ERP obsługuje wszystkie obszary działalności: od CRM, przez sprzedaż, zakup, magazyny i logistykę, produkcję, kontrolę jakości, serwis, aż po controlling i zarządzanie finansami. Personalizowany interfejs, wbudowana kontekstowa wyszukiwarka i liczne możliwości szybkiego raportowania sprawiają, że obsługa programu jest intuicyjna, a praca z nim efektywna. 

SAP Business One 10.0 HANA kokpit CRM
  • CRM (Customer Relationship Management)  – zarządzanie relacjami z klientami i obsługa potencjalnych kontraktów (szans sprzedaży). Między innymi śledzenie postępów na każdym etapie działań handlowych, a także prowadzenie kampanii marketingowych i prognozowanie sprzedaży.
  • Sprzedaż – efektywne zarządzanie wielokanałowym cyklem sprzedaży, przygotowywanie ofert i zamówień klientów, weryfikacja w czasie rzeczywistym dostępności towarów. Zarządzanie cennikami, rabatami (okresowymi i ilościowymi) oraz cenami specjalnymi. Automatyczne rozliczanie i fakturowanie.
  • Logistyka – planowanie zapotrzebowania materiałowego (Material Requirements Planning) i zarządzanie łańcuchem dostaw, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, obsługa procesu wyboru oferenta (postępowanie ofertowe), porównywanie ofert według jakości, czasu dostawy, ceny, ilości i oceny dostawcy.
  • Raporty i analizy – zaawansowane raportowanie i wielowymiarowe analizy danych w technologii In-Memory. Przetwarzanie informacji z wielu źródeł, a następnie, na ich podstawie, generowanie szybkich, przejrzystych, graficznych raportów w czasie rzeczywistym.
  • Produkcja – pełna obsługa procesów produkcyjnych, zarządzanie zleceniami produkcyjnymi i drzewami produktu (receptura/BOM). Planowanie produkcji, zarządzanie wydajnością, rejestracja zadań produkcyjnych, kontrola jakości, logistyka produkcji, traceability, rozliczanie kosztów produkcji.
  • Księgowość i controlling – automatyczna obsługa wszystkich procesów księgowych. Przygotowywanie i kontrola budżetów, wielowymiarowe centra kosztowo-przychodowe (MPK), monitorowanie kosztów projektów, analizy finansowe, kontrolowanie płynności finansowej, rachunek zysków i strat (RZiS), bilanse wynikowe, wielowymiarowe analizy rentowności.
  • Zarządzanie projektami – szybki dostęp do informacji o transakcjach, dokumentach i działaniach związanych z projektami w jednym miejscu. Monitorowanie postępu zadań i etapów, analizowanie budżetów i kosztów, a także generowanie raportów dla różnych aspektów projektów, takich jak np. analizy etapów, dostępne zasoby czy nierozwiązane problemy.
  • HR – budowanie baz danych osobowych pracowników, zarządzanie informacjami dotyczącymi ich wykształcenia, pełnionych funkcji, analizowanie kosztów pracy i wynagrodzeń oraz tworzenie wielowymiarowych raportów umożliwiających optymalne wykorzystanie zasobów.  
  • Magazyn – zarządzanie transakcjami magazynowymi (przyjęciami i wydaniami, przesunięciami zapasów, kompletacją dostaw), danymi podstawowymi materiałów/wyrobów/towarów –  numerami seryjnymi czy numerami partii z uwzględnieniem jednostek miar. Obsługa kodów kreskowych i lokalizacji składowania z użyciem kolektorów danych (Warehouse Management System).  
  • Serwis – planowanie i realizowanie usług serwisowych, zarządzanie umowami serwisowymi i gwarancyjnymi, śledzenie działań dotyczących kontaktów z odbiorcami, obsługa informacji o umowach serwisowych, towarach i numerach seryjnych oraz o reklamacjach i zapytaniach odbiorców. Również przy wykorzystaniu mobilnej aplikacji dedykowanej specjalnie dla serwisu.
  • Bankowość – automatyzacja obsługi operacji bankowych i rozrachunków, tworzenie i eksport grup przelewów do systemów bankowości elektronicznej, szybkie księgowanie wyciągów bankowych, obsługa operacji płatniczych łącznie z przelewami bankowymi, transakcjami czekowymi, gotówkowymi czy realizowanymi za pomocą kart kredytowych.

Zainteresowany?

Znajdź nas na:

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Konferencja
listopad