Omeko 80x80 - Marku Dental Sp. z.o.o. Sp.K.
Omeko Sp. z.o.o. Sp.K.
3 kwietnia 2019
60984257 843738286018914 2435890160760520704 n 80x80 - Marku Dental Sp. z.o.o. Sp.K.
JMP Flowers
21 maja 2019

Marku Dental Sp. z.o.o. Sp.K.

Marku 450x675 - Marku Dental Sp. z.o.o. Sp.K.
 

Utrzymanie dynamicznego rozwoju

Dzięki wdrożeniu SAP Business One, w firmie Marku Dental łatwe stało się zarządzanie między innymi finansami, księgowością, gospodarką magazynową i sprzedażą. Po wdrożeniu systemu Marku Dental rozbudowało sieć przedstawicieli handlowych, którzy mają dostęp do SAP Business One na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu znacząco podniósł się poziom obsługi klientów.

 
 
 
 

Wiodący dostawca zaopatrzenia stomatologicznego

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Medycznego MARKU zapewnia lekarzom stomatologom kompleksowe zaopatrzenie, dostarczając m.in. sprzęt, narzędzia i materiały stomatologiczne, środki higieniczne i preparaty dezynfekcyjne. Firma obsługuje klientów w całej Polsce. Priorytetem firmy była rozbudowa sieci regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy przy wsparciu urządzeń mobilnych mogą sprawniej obsługiwać klientów.

 
 
 
 

Co zdecydowało o wyborze SAP Business One?

Firma sukcesywnie poszerzała ofertę produktową i obszar swojej działalności. Ale wraz z rozbudową bazy klientów i intensyfikacją procesów w obszarze zarządzania m.in. gospodarką magazynową, sprzedażą, zakupami, finansami i księgowością, ryzyko osłabienia dynamiki rozwoju stawało się coraz bardziej realne.

Niezintegrowane i niewydajne systemy, które wdrożono w 2004 i 2005 roku przestawały być wsparciem na poziomie działań zarówno operacyjnych, jak i strategicznych. Ręczne wprowadzanie danych stawało się coraz bardziej czasochłonnym procesem. Menedżerowie mieli również mniej czasu na planowanie biznesu w oparciu o kompleksowe i dokładne informacje zarządcze.

Strategia firmy zakładała ponadto rozwój biznesu poprzez rozbudowę sieci przedstawicieli handlowych, którzy potrafiliby błyskawicznie reagować na potrzeby klientów. Bez dostępu do aktualnych informacji m.in. o stanach magazynowych, wierzytelnościach oraz możliwości natychmiastowej realizacji zamówienia, proces byłby nieefektywny.

Choć przez wiele lat pracowaliśmy bez wsparcia ze strony zintegrowanego systemu i bez urządzeń mobilnych, to dziś nie wyobrażamy sobie, aby zarządzać firmą jak w przeszłości. Wielokrotne wpisywanie tych samych danych do rożnych baz, z których potem korzystają kierownicy działu finansowo-księgowego, magazynu lub sprzedaży było nieefektywne. Dziś jest inaczej. W SAP Business One pracujemy wydajniej. Przestrzeń i czas przestały nas ograniczać.
 

Co zdecydowało o wyborze Altab?

Altab zaoferował kompleksowe rozwiązanie, które nie tylko integrowało i automatyzowało wiele kluczowych procesów (m.in. w obszarze finansów i księgowości), ale też wspomagało tworzenie różnorodnych raportów i wykonywanie analiz. Ogromnym atutem była też możliwość zintegrowania rozwiązania z urządzeniami przenośnymi. Altab przedstawił jednocześnie dobrą ofertę pod względem cenowym.

 
  • Usprawnienie pracy magazynu o 40%40%
  • Przyspieszenie procesów zakupu i sprzedaży o 50%50%
 
 

Najważniejsze korzyści

Automatyzacja i integracja kluczowych procesów biznesowych

Dzięki automatyzacji i integracji wielu kluczowych procesów biznesowych praca jest wydajniejsza, a koszty administracyjne po zredukowaniu papierowego obiegu dokumentów niższe. Dane po wprowadzeniu do jednej centralnej bazy równolegle aktualizują informacje w obszarze m.in. zakupów, magazynowania i sprzedaży.

Przyspieszenie pracy działu księgowości

W finansach i księgowości czynności, które niegdyś były czasochłonne, są dziś realizowane szybko i dokładnie. Dotyczy to m.in. rozliczania rozrachunków i należności od kontrahentów, importowania wyciągów bankowych.

Możliwość pracy na urządzeniach mobilnych

Zarówno zarząd, jak i przedstawiciele handlowi mogą pracować w SAP Business One z poziomu desktopów i urządzeń przenośnych (tabletów). Efekt? Niezależnie od miejsca, w którym przebywają, mogą sprawdzić m.in. informacje sprzedażowe, magazynowe i finansowe, a zamówienia realizować szybciej.

Szerokie możliwości wielowymiarowego raportowania

Zarząd i kluczowi menedżerowie mają na żądanie dostęp do wyników analiz. W każdej chwili mogą sprawdzić: ile firma zarabia na konkretnym produkcie lub kategorii produktów, kiedy i w jakich regionach generowane są (jakie) przychody i koszty, jakie i ile produktów należy zamówić, by zapewnić sobie jak najszybszą rotację kapitału.

 
 
Wzrost sprzedaży
Poprawa efektywności pracy działów
Szerokie możliwości raportowania
 
 
 
 
 
Udostępnij
  •  
  •  
  •  
  •