kompletacja dostaw play 80x80 - SAP Business One - CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem)
SAP Business One – kompletacja dostaw
22 stycznia 2019
skoda oklejona 80x80 - SAP Business One - CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem)
Zmiany w rozliczeniu kosztów samochodów osobowych
5 lutego 2019
 

SAP Business One jest doskonałym narzędziem do kompleksowej obsługi procesu sprzedaży i CRM.

Umożliwia on automatyzację procesów w zakresie zarządzania relacjami z klientem, a także efektywną obsługę działań w ramach całego cyklu sprzedaży - od początkowego kontaktu z klientem, przez wystawienie oferty i realizację sprzedaży, aż po serwis i obsługę reklamacji. Jest też znakomitym źródłem wszechstronnych raportów i prognozowania sprzedaży.

W systemie możliwe jest planowanie m.in. działań handlowych, np. rozmów telefonicznych, spotkań, zadań, oraz wiązanie ich z konkretnym terminem realizacji i osobą odpowiedzialną.

Oprogramowanie SAP Business One pozwala również na zarządzanie tzw. Szansami Sprzedaży – od rejestracji szansy i kompletacji informacji o potencjalnym kliencie, nadzorowanie kontaktów z nim, przygotowanie dokumentów typu pre-sales, po analizy lejka sprzedaży, źródeł sukcesów i przyczyn niepowodzenia utraconych kontraktów. Pozwala to na kompleksowe planowanie procesu sprzedaży i prognozowanie oczekiwanych wyników.

Dowiedz się :

- Jakie informacje zawiera Kartoteka Klienta w SAP Business One?

- Jakie elementy zawiera kartoteka Szansy Sprzedaży w SAP Business One?

- Jak wyliczyć przewidywany zysk brutto na Szansie Sprzedaży w SAP Business One?

- Jak analizować lejek sprzedaży w SAP Business One?

- Jak w prosty sposób prognozować potencjalny przychód i analizować wyniki sprzedaży?

- Jak wykonać dynamiczną analizę Szans Sprzedaży?

 
 
 
Udostępnij
  •  
  •  
  •  
  •