kompletacja dostaw play 80x80 - SAP Business One - CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem)
SAP Business One – kompletacja dostaw
22 stycznia 2019
porada uzytkowa okna rownolegle play 80x80 - SAP Business One - CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem)
Porady użytkowe SAP Business One HANA – listy sugestii
22 lutego 2019
 

Zarządzanie Relacjami z Klientem w SAP Business One

SAP Business One jest doskonałym narzędziem do kompleksowej obsługi procesu sprzedaży i CRM.

Umożliwia on automatyzację procesów w zakresie zarządzania relacjami z klientem, a także efektywną obsługę działań w ramach całego cyklu sprzedaży - od początkowego kontaktu z klientem, przez wystawienie oferty i realizację sprzedaży, aż po serwis i obsługę reklamacji. Jest też znakomitym źródłem wszechstronnych raportów i prognozowania sprzedaży.

W systemie możliwe jest planowanie m.in. działań handlowych, np. rozmów telefonicznych, spotkań, zadań, oraz wiązanie ich z konkretnym terminem realizacji i osobą odpowiedzialną.

Oprogramowanie SAP Business One pozwala również na zarządzanie tzw. Szansami Sprzedaży – od rejestracji szansy i kompletacji informacji o potencjalnym kliencie, nadzorowanie kontaktów z nim, przygotowanie dokumentów typu pre-sales, po analizy lejka sprzedaży, źródeł sukcesów i przyczyn niepowodzenia utraconych kontraktów. Pozwala to na kompleksowe planowanie procesu sprzedaży i prognozowanie oczekiwanych wyników.

Dowiedz się :

  • Jakie informacje zawiera Kartoteka Klienta w SAP Business One?
  • Jakie elementy zawiera kartoteka Szansy Sprzedaży w SAP Business One?
  • Jak wyliczyć przewidywany zysk brutto na Szansie Sprzedaży w SAP Business One?
  • Jak analizować lejek sprzedaży w SAP Business One?
  • Jak w prosty sposób prognozować potencjalny przychód i analizować wyniki sprzedaży?
  • Jak wykonać dynamiczną analizę Szans Sprzedaży?
 
 
 
Udostępnij
  •  
  •  
  •  
  •