Wyszukiwanie może odbywać się na przykład według kategorii. Wyniki są wyświetlane w centralnej części ekranu, natomiast wyszukiwana wartość jest podświetlona. Wyniki w każdej kategorii możesz filtrować, a w zależności od kategorii dostępne są różne filtry. Inne będą np. na Ofertach, a inne na Fakturach sprzedaży.
Niektóre z filtrów możesz wyświetlać w postaci listy, wykresu Gantta lub wykresu kołowego, natomiast wyniki wyszukiwania w postaci listy lub tabeli. Klikając ikonę Ustawień możesz również zdecydować jakie kolumny i w jakiej kolejności mają się wyświetlać w wynikach.
Tabele możesz np. eksportować do Excela lub zapisać wynik wyszukiwania wraz z użytymi filtrami w postaci kafelka, żeby móc ponownie z niego skorzystać w przyszłości. Tytuł kafelka jest wypełniany automatycznie na podstawie parametrów wyszukiwania. W razie potrzeby możesz to zmienić.
Wyniki wyszukiwania wraz z zapisanymi filtrami, możesz udostępnić poprzez E-mail. Na wskazany adres możesz wysłać link do tego konkretnego bądź innego wyszukiwania. Link możesz też skopiować i przesłać np. komunikatorem. Odbiorca musi mieć oczywiście odpowiednie uprawnienia żeby móc te wyniki wyświetlić.
Zakres wyszukiwania jest uzależniony od dokumentu, z którego rozpoczynamy wyszukiwanie. Np. jeżeli odbywa się to z poziomu faktury, wyszukiwanie będzie domyślnie stosowane do tego typu dokumentu. W razie potrzeby możesz oczywiście zmienić zakres wyszukiwania ręcznie.