Jesteśmy firmą wielooddziałową, która ma swoje biura zlokalizowane na obszarze całej Polski, między innymi w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Częstochowie, Radomiu czy w Kwidzynie na Pomorzu. W związku z tym praca zdalna jest nieodłącznym elementem naszej zawodowej codzienności. Od lat korzystamy z rozwiązań umożliwiających współpracę online.
Z pomocą Teams i innych narzędzi internetowych prowadzimy zdalne prezentacje, szkolenia i spotkania. Dlatego też wprowadzenie takiej formy pracy ze wszystkimi kontrahentami nie stanowiło dla nas problemu i było możliwe z dnia na dzień. W przejściu w tryb pracy zdalnej pomogła nam też otwartość klientów, którzy mimo początkowych obaw związanych z komunikacją „na odległość” szybko zaakceptowali proponowane zmiany, a nawet dostrzegli ich zalety.
Dzięki temu, że nasz system wspomagający zarządzanie SAP Business One działa w chmurze, wszystkie działy: serwis, wdrożenia, dział wsparcia technicznego, biuro obsługi klienta, marketing oraz księgowość mogły pracować z domu, mając dostęp do wszystkich informacji i dokumentów. Dzięki temu, że korzystamy z Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SPUMA), akceptacja i podpisywanie dokumentów były możliwe również z domu. Pracę zdalną z dokumentami takimi jak umowy i oferty ułatwiał nam również Office365.