Joy Global 1 80x80 - Uporządkowanie procesów logistycznych
Precyzyjna identyfikacja kosztów produkcji
28 czerwca 2019

Uporządkowanie procesów logistycznych

Nowoczesne systemy teleinformatyczne

business man hand controls computer room

 

Sprawna logistyka i sprzedaż

Simplicom, warszawski dostawca sprzętu komputerowego i cyfrowych systemów teleinformatycznych, wraz z rozwojem firmy, zdecydował się na zakup systemu SAP Business One. Głównym powodem inwestycji było usprawnienie organizacji pracy w całym przedsiębiorstwie. W efekcie, nowy system zoptymalizował pracę w dziale logistyki i sprzedaży, a co za tym idzie, podniósł jakość obsługi klienta.

 
 
 
 

20 lat rozwoju technologii teleinformatycznych

Firma Simplicom działa w branży teleinformatycznej od 20 lat. Od samego początku swój rozwój wiąże z segmentem SMB, instytucjami publicznymi oraz finansowymi. Firma zajmuje się projektowaniem, dostawą, montażem, uruchomieniem i serwisem sprzętu komputerowego i cyfrowych systemów teleinformatycznych (z budową sieci teleinformatycznych włącznie).

 
 
  • Przyspieszenie procesów logistycznych 70%70%
  • Podniesienie jakości obsługi klienta o 80%80%
 
 

Największe trudności w firmie i oczekiwania wobec systemu

Wraz z dynamicznym rozwojem firmy, wzrostem liczby zleceń, pracowników, klientów i kontrahentów firma Simplicom musiała znaleźć takie rozwiązanie klasy ERP, które pozwoliłoby nie tylko zapanować nad bieżącą sytuacją w firmie, ale przede wszystkim utrzymać tendencję wzrostową, związaną z ciągłym napływem nowych zleceń. Kluczem do osiągnięcia sukcesu był wybór takiego systemu, który zapanowałby nad chaosem informacyjnym i usprawnił organizację w przedsiębiorstwie. Niezawodnym rozwiązaniem w tej sytuacji okazał się SAP Business One. Zadecydowała też renoma oprogramowania - pochodzi on od największego dostawcy rozwiązań ERP dla firm na świecie.

 
 
 
 

Kompleksowe rozwiązanie od rzetelnego Partnera

Firma Simplicom decydując się na wdrożenie nowego rozwiązania, poszukiwała partnera, który swoim doświadczeniem - popartym opiniami klientów - zagwarantuje wdrożenie systemu bez komplikacji, a następnie zapewni stałą opiekę powdrożeniową.

Zdecydowanie rekomendujemy Altab S.A., Złotego Partnera SAP, jako firmę, którą wyróżnia profesjonalizm i wysoki poziom dbałości o klienta.
 
 

W pierwszej kolejności księgowość, logistyka, raportowanie i Cash Flow

Wdrożenie systemu SAP Business One było dokładnie zaplanowane przez Partnera Wdrożeniowego i przebiegało zgodnie z harmonogramem. Firma Altab przeprowadziła Simplicom przez wszystkie etapy, uwzględniając wnikliwe omówienie wielu nowych, dla pracowników firmy, funkcjonalności. Po wdrożeniu systemu automatyzacji uległy wszystkie operacje finansowe. Nie tylko dział księgowości, ale przede wszystkim Kadra Zarządzająca ma wgląd w bieżącą sytuację finansową firmy. W oparciu o aktualne raporty finansowe podejmowanie strategicznych decyzji w firmie stało się o wiele łatwiejsze.

 
 
 

W drugim etapie budżetowanie, CRM, analizy szans sprzedaży i serwis

Po zakończeniu pierwszego etapu prac wdrożeniowych przyszedł czas na kolejne, związane z uporządkowaniem i kontrolą relacji biznesowych. Dzięki SAP Business One możliwe stało się śledzenie etapów współpracy z kontrahentami, planowanie działań wobec potencjalnych klientów i kontrolowanie ich postępów. Pracownicy serwisu mogą teraz swobodnie zarządzać umowami serwisowymi i gwarancyjnymi. Rozliczanie i fakturowanie prac odbywa się automatycznie.

 
 
 
Korzyść: dostęp do dedykowanych raportów

Dzięki SAP Business One zarówno Kadra Zarządzająca, jak i pracownicy mają natychmiastowy dostęp do dedykowanych raportów, zapewniających możliwość podejmowania trafnych decyzji.

Korzyść: usprawnienie wymiany informacji

SAP Business One usprawnił wymianę informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, a także uporządkował przepływ danych, pozwalając użytkownikom systemu na korzystanie z nich w każdej chwili.

Korzyść: Podniesienie jakości obsługi klienta

Dzięki wdrożeniu systemu jakość obsługi klienta wzrosła, a konsultanci pracujący w Serwisie i Biurze Obsługi Klienta mają szybki wgląd w aktualną sytuację z klientami.

 
 
Zapanowanie nad logistyką
Dostęp do raportów
Szybki przepływ informacji
 
 
 
 
 

 

Udostępnij
  •  
  •  
  •  
  •