AltOffice365 umożliwia efektywniejszą pracę z korespondencją mailową na telefonach, tabletach, komputerach stacjonarnych i w sieci Web.
Szybki dostęp do maili wysłanych z SAP Business One
Czym różni się wspomniana funkcjonalność od tradycyjnego wysyłania maili z SAP Business One? Otóż dzięki AltOffice365 wiadomość wysłana z systemu SAP Business One trafi także do folderu Wysłane w naszym Outlooku. Będziemy mogli więc dużo sprawniej dotrzeć do naszej systemowej korespondencji mailowej bez konieczności logowania się do SAP. Maile wysłane można sprawdzić korzystając z klienta pocztowego czy przeglądarki, także na urządzeniach mobilnych.
Zapisywanie wiadomości roboczych z SAP Business One
Podczas wysyłania wiadomości z systemu SAP Business One nie mieliśmy do tej pory możliwości sprawdzenia jak wygląda mail, który otrzyma nasz adresat. AltOffice365 umożliwia zapisanie wiadomości z SAP Business One w Outlooku przed jej wysłaniem. Daje to szansę na edycję maila systemowego tak, by efekt był dla wysyłającego zadowalający. Taki zapisany mail trafia najpierw do wersji roboczych, gdzie może podlegać dalszej obróbce. Mamy wówczas dodatkowo możliwość posegregowania adresatów na głównych, DW (takich, do których mail także powinien dotrzeć „do wiadomości”) i UDW (adresatów ukrytych).
Personalizowana stopka maila w SAP Business One
AltOffice365 daje możliwość zapisania stopki personalizowanej w SAP Business One. W każdej chwili można własnoręcznie zmienić stopkę lub wrócić do standardowej wiadomości z systemu.
Funkcjonalność ta umożliwia proste wykorzystanie maili systemowych w kampaniach marketingowych: do maili z SAP Business One można własnoręcznie przygotować tekstowe lub graficzne komunikaty marketingowe i umieścić je w podpisie maila. Edycja stopki następuje w Office365 i nie wymaga wiedzy programistycznej. Stopka podczas wysyłki pobierana jest z szablonu MS Exchange i wiązana z kontem użytkownika w SAP Business One.