AdobeStock 65146546 80x80 - Ewidencja wyposażenia pracownika
Integracja z MS Office365
23 maja 2019
Chadbourne 1 80x80 - Ewidencja wyposażenia pracownika
Elektroniczny obieg dokumentów
27 maja 2019

Ewidencja wyposażenia pracownika

Fotolia 113849111 XS - Ewidencja wyposażenia pracownika

Business.

 

Kompleksowa i wygodna ewidencja wyposażenia pracownika

Prowadzenie ewidencji wyposażenia pracownika jeszcze nigdy nie było tak proste. Wprowadzaj przydatne dla Ciebie dane i skany dokumentów zakupu, gwarancji czy protokołów przekazania sprzętu, powiąż kartoteki poszczególnego wyposażenia i zyskaj klarowny obraz i łatwy dostęp do aktualnej informacji.

 
 
 
 

Jak to działa?

Wprowadzasz do systemu SAP Business One te informacje dot. wyposażenia, które z perspektywy Twojej firmy mogą okazać się istotne. W przypadku telefonu komórkowego może to być np. numer IMEI.

Jedną kartotekę możesz powiązać z dowolną ilością innych kartotek. W przypadku telefonu może to być np. kartoteka karty SIM, w której zawarte są informacje o numerze PIN, czy PUK oraz o przyporządkowanym do niej planie taryfowym. Dzięki temu szybko dotrzesz do informacji, której potrzebujesz. Do kartoteki podpinasz dokumenty, które mogą okazać się potrzebne w przyszłości, np. faktura zakupu, czy karta gwarancyjna.

Przypisujesz pracownikom odpowiednie kartoteki wyposażenia a potrzebna dokumentacja (protokoły przekazania) jest już gotowa do druku. Podobnie w sytuacji, gdy sprzęt jednego pracownika zostaje przekazany innemu, automatycznie generują się protokoły przekazania i zwrotu a na kartotece sprzętu pozostaje informacja kiedy sprzęt został przepisany na inną osobę.

Zepsuł się jeden z telefonów służbowych i nie wiesz, czy jego naprawa jest możliwa jeszcze w ramach gwarancji? Potrzebna jest nowa licencja SAP Business i zastanawiasz się, czy posiadasz ją w swoich zasobach? Dzięki naszemu rozwiązaniu będziesz to wiedział od razu.

Dzięki wygodnemu nadzorowi nad przeglądami technicznymi i systemowi automatycznych powiadomień nie musisz już samodzielnie pamiętać ani liczyć na to, że Twoim pracownicy nie zapomną o terminie przeglądu samochodów służbowych, czy innych elementów wyposażenia w Twojej firmie. Dodatkowo zyskujesz także możliwość zweryfikowania wyposażenia pod kątem jego przydatności do użycia.

 
 
 
 

Główne korzyści

- oszczędzaj czas swój i swoich pracowników – zyskaj łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji i dokumentów, dzięki powiązaniu wyposażenia z dokumentami zakupu i sprzedaży i wyeliminuj konieczność ich poszukiwania.

- zaawansowane raporty umożliwią Ci dostęp do informacji o stanie wyposażenia i jego aktualnej wartości oraz planować wydatki związane z wymianą sprzętu firmowego.

 
 
 
 
 
Udostępnij
  •  
  •  
  •  
  •