CENTRUM
SERWISOWE
12 333 4 555

News

2018-06-21
Akademia wspierania Rozwoju MŚP zakończona
Cykl Akademia Wspierania Rozwoju MŚP dobiegł końca. Konferencje odbyły się na przełomie maja i czerwca w Rzeszowie, Krakowie,... więcej...
2018-06-21
20-lecie Altab!
20-lecie Altab świętowaliśmy w Borach Tucholskich, w malowniczo położonej miejscowości Tleń. Po podsumowaniu sukcesów... więcej...
Starsze

ALTAB TV

Wszystkie

Kontrola Zgłoszeń Serwisowych

SAP Business One - Kontrola Zgłoszeń Serwisowych

SAP Business One to zintegrowany system ERP do obsługi wszystkich procesów w firmie. Jest także doskonałym narzędziem do obsługi usług serwisowych i procesu reklamacji oraz wsparcia Biura Obsługi Klienta.

Film pokazuje elementy procedury obsługi zgłoszenia serwisowego w SAP Business One ze szczególnym uwzględnieniem procesu kontroli jakości tego procesu przez Biuro Obsługi Klienta. Poznajemy m.in. rolę statusów zgłoszenia i dowiadujemy się jak rejestrować wyniki badania jakości przy pomocy stopniowalnych ocen (możliwość raportowania z ocen poszczególnych konsultantów).

Dzięki SAP Business One możemy efektywnie zarządzać relacjami z klientem i na bieżąco monitorować poziom satysfakcji klienta ze sposobu rozwiązywania przez nasz serwis zgłoszeń serwisowych.
 

Dowiedz się:

  • Jak może wyglądać kontrola zgłoszeń serwisowych przez Biuro Obsługi Klienta
  • Jakie dane zawiera standardowa karta zgłoszenia serwisowego w SAP Business One
  • Jak definiować w SAP Business One czy dane zgłoszenie ma podlegać ocenie BOK
  • Jak dodać działanie powiązane ze zgłoszeniem serwisowym
  • Jak dodać zlecenie sprzedaży bezpośrednio z poziomu zgłoszenia serwisowego
  • Czy zamknięte zgłoszenie może stać się dokumentem bazowym dla innego zgłoszenia (np. reklamacyjnego)