CENTRUM
SERWISOWE
12 333 4 555

News

2018-06-21
Akademia wspierania Rozwoju MŚP zakończona
Cykl Akademia Wspierania Rozwoju MŚP dobiegł końca. Konferencje odbyły się na przełomie maja i czerwca w Rzeszowie, Krakowie,... więcej...
2018-06-21
20-lecie Altab!
20-lecie Altab świętowaliśmy w Borach Tucholskich, w malowniczo położonej miejscowości Tleń. Po podsumowaniu sukcesów... więcej...
Starsze

ALTAB TV

Wszystkie

Kontrola Jakości Obsługi Klienta Serwisowego

Kontrola Jakości Obsługi Klienta Serwisowego

SAP Business One to zintegrowany system ERP do obsługi wszystkich procesów w firmie. Jest także doskonałym narzędziem do obsługi usług serwisowych i procesu reklamacji oraz wsparcia Biura Obsługi Klienta.

Film pokazuje elementy procedury obsługi zgłoszenia serwisowego w SAP Business One ze szczególnym uwzględnieniem procesu kontroli jakości tego procesu przez Biuro Obsługi Klienta. Poznajemy m.in. rolę statusów zgłoszenia i dowiadujemy się jak rejestrować wyniki badania jakości przy pomocy stopniowalnych ocen (możliwość raportowania z ocen poszczególnych konsultantów).

Dzięki SAP Business One możemy efektywnie zarządzać relacjami z klientem i na bieżąco monitorować poziom satysfakcji klienta ze sposobu rozwiązywania przez nasz serwis zgłoszeń serwisowych.
 

Dowiedz się:

  • Jak może wyglądać kontrola zgłoszeń serwisowych przez Biuro Obsługi Klienta
  • Jakie dane zawiera standardowa karta zgłoszenia serwisowego w SAP Business One
  • Jak definiować w SAP Business One czy dane zgłoszenie ma podlegać ocenie BOK
  • Jak dodać działanie powiązane ze zgłoszeniem serwisowym
  • Jak dodać zlecenie sprzedaży bezpośrednio z poziomu zgłoszenia serwisowego
  • Czy zamknięte zgłoszenie może stać się dokumentem bazowym dla innego zgłoszenia (np. reklamacyjnego)