CENTRUM
SERWISOWE
12 333 4 555

News

2018-10-17
Pierwsze miejsce z wiedzy o SAP Business One dla Altab!
Podczas CEE SAP Business One Partner Summit w Budapeszcie wykazaliśmy się największą wiedzą na temat systemu SAP Busniess One!... więcej...
2018-10-12
Nowi pracownicy w zespole Altab
Do zespołu Altab dołączyli nowi pracownicy. Witamy kolegów i podglądamy ich w trakcie szkolenia:)   więcej...
Starsze

ALTAB TV

Wszystkie

Centrum serwisowe SAP Business One

Nasze Centrum Serwisowe SAP Business One jest pierwszym i jak dotąd jedynym takim rozwiązaniem na rynku polskim. Jest zorganizowane na zasadach standardowego „help desk”.

Klienci Centrum Serwisowego SAP Business One mogą w łatwy sposób skontaktować się z nami i uzyskać natychmiastową pomoc
pod numerem infolinii
12 333 4 555

Zgłoszenia przyjmowane są również poprzez pocztę elektroniczną pod adresem  .

Każde zgłoszenie jest rejestrowane, a zgłaszający otrzymuje drogą mailową wszelkie informacje dotyczące postępu prac.

+
-

ZOBACZ CO OFERUJE CENTRUM SERWISOWE SAP BUSINESS ONE

Natychmiastowa możliwość zgłoszenia problemu - godziny pracy Serwisu odpowiadają standardowym godzinom pracy większości firm. W miarę potrzeb istnieje możliwość zmiany czasu przyjmowania zgłoszeń, co jest regulowane indywidualną, odrębną umową.

Dzięki temu nasi Klienci mogą zapomnieć o bezskutecznych próbach nawiązania połączenia z konsultantem, który właśnie jest na wdrożeniu i nie może „od ręki” zająć się zgłaszanym problemem albo po prostu nie odbiera telefonu.

Wysoka skuteczność działań serwisowych - wieloletnie doświadczenie i współpraca z Klientami sprawiły, że rozumiemy ich potrzeby i znamy rozwiązania wielu problemów biznesowych, z którymi borykali się nasi Klienci i możemy zastosować je u innych.

Pod naszą opieką jest już ponad 3500 użytkowników SAP Business One.

Utrzymanie ciągłości pracy - Na bieżąco rozwiązujemy problemy związane z oprogramowaniem oraz sprzętem w zależności od zakresu podpisanych umów.

Dysponujemy zespołem doświadczonych konsultantów, którzy są do Państwa dyspozycji.

Wysoki poziom wiedzy i kompetencji - dbamy stale o podnoszenie kwalifikacji konsultantów poprzez uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach.

Nabyte umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty i nagrody, których z roku na rok przybywa na naszym koncie.