CENTRUM
SERWISOWE
12 333 4 555

News

2018-05-22
Czy Twoja firma jest już gotowa na RODO?
Już 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać nowe rozporządzenie dotyczące Ochrony Danych Osobowych (RODO). Zobacz jak w szybki... więcej...
2018-04-26
Akademia wspierania rozwoju MŚP z Altab rusza już wkrótce!
Rozpoczynamy cykl konferencji w ramach Akademii Wspierania Rozwoju MŚP 2018. Już od 23 maja br. Będziemy rozmawiali z przedsiębiorcami... więcej...
Starsze

ALTAB TV

Wszystkie

Baza wiedzy i ewidencja urządzeń odbiorców

Baza wiedzy i ewidencja urządzeń odbiorców

Kartoteka urządzenia zwiera zarówno podstawowe informacje na jego temat (informacje o indeksie i numerze seryjnym, kod i namiary kontaktowe do odbiorcy), jak i bardziej rozbudowane powiązania z dokumentacją dotyczącą procesu sprzedaży i obsługi klienta. Można je tworzyć ręcznie lub automatycznie. Baza danych urządzeń odbiorcy znacznie ułatwia zarządzanie sprzedanymi towarami, względem których świadczymy usługi - gwarancyjne i pogwarancyjne.

Ewidencja towarów dostarczonych do odbiorców w SAP Business One pozwala na sprawne zarządzanie serwisem i procesem gwarancyjnym. SAP Business One umożliwia rejestrację adresu instalacji urządzenia odbiorcy (by wiedzieć gdzie np. wysłać serwisanta) oraz powiązanie kartoteki urządzenia ze zgłoszeniami serwisowymi, które jego dotyczą, a także umowami serwisowymi. Z tej pozycji mamy również dostęp do dokumentów sprzedażowych i magazynowych związanych z przyjęciem i wydaniem towaru, lub podpiętych załączników (np. skanów kart gwarancyjnych).

Baza wiedzy (baza danych rozwiązań) pomaga uporządkować typowe problemy i pytania odbiorcy i wyszukiwać informacje przydatne podczas realizacji zgłoszenia serwisowego. Jest ona doskonałym przykładem usprawnień pracy konsultantów działu serwisowego przy wykorzystaniu SAP Business One. Dzięki bazie danych rozwiązań można sprawdzić potencjalne rozwiązania zgłoszeń serwisowych i przyspieszyć czas potrzebny do ich realizacji.

Dowiedz się:

  • Jak skutecznie i sprawnie prowadzić serwis urządzeń w oparciu o SAP Business One
  • Jak przyspieszyć obsługę klienta serwisowego
  • Jak sprawdzić historię wybranego numeru seryjnego i monitorować status urządzenia odbiorcy
  • Jak sprawdzić czy odbiorca na czas naprawy otrzymał nowy towar zastępczy
  • Jak tworzyć i edytować Bazę Wiedzy w SAP Business One